e-Jumpy Hydrogen: Το πρώτο Citroen που χρησιμοποιεί την τεχνολογία του υδρογόνου

Με το e-Jumpy Hydrogen, η Citroen συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου.

Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν τον μοχλό της «πράσινης» μετάβαση αλλά και τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο αποτελούν μία ακόμη από τις μεγάλες ευκαιρίες για αρκετές σημαντικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Οι κατασκευαστές πειραματίζονται εδώ και πολλά χρόνια με την τεχνολογία κυψελών καύσιμου υδρογόνου για να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά το υδρογόνο, ένα στοιχείο που υπάρχει άφθονο στο περιβάλλον και μπορεί να συμβάλει στην ύπαρξη αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Τα χαρακτηριστικά του e-Jumpy Hydrogen της Citroen

Με το e-Jumpy Hydrogen, η Citroen συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών καθώς και των επαγγελματικών οχημάτων που οι δραστηριότητες τους απαιτούν ταξίδια άνω των 300 χιλιομέτρων.

Το νέο μοντέλο έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα και διαθέτει τρεις δεξαμενές υδρογόνου των 700 bar, από ανθρακόνημα, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία και μπορούν να γεμίσουν σε μόλις τρία λεπτά.

Διαθέτει μια μπαταρία 10,5 kWh, η οποία δίνει αυτονομία 50 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο και αναλαμβάνει αυτόματα την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτές οι δύο πηγές ενέργειας συνδυάζονται για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης.

Η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ φορτίζεται αυτόματα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Επιπρόσθετα, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με καλώδιο σε όλους τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Πόσα αυτοκίνητα υδρογόνου υπάρχουν σήμερα και ποιές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σε αυτή την τεχνολογία

Οι επαγγελματίες που θα αποκτήσουν το e-Jumpy Hydrogen θα είναι απολύτως ελεύθεροι από περιορισμούς σε δρόμους και περιοχές των αστικών κέντρων που ισχύουν απαγορεύσεις για τα συμβατικά επαγγελματικά οχήματα λόγω των μηδενικών εκπομπών CO2.

Οι πρώτες παραδόσεις του μοντέλου σε πελάτες που διαθέτουν στόλους οχημάτων, έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα.

Μέχρι στιγμής υπάρχουν μόνο δύο αυτοκίνητα παραγωγής που κινούνται με υδρογόνο

Μέχρι στιγμής υπάρχουν μόνο δύο αυτοκίνητα παραγωγής που κινούνται με υδρογόνο. Βρίσκονται σε γραμμή παραγωγής και είναι προς πώληση. Πρόκειται για το Toyota Mirai και το Hyundai Nexo.

Η Toyota αποκαλύπτει το concept του υδρογονοκίνητου GR Yaris

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα μοντέλα από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που ασχολούνται με την συγκεκριμένη τεχνολογία, όπως η BMW, η Land Rover και η Vauxhall, οι οποίες σχεδιάζουν τα επόμενα πέντε χρόνια να κυκλοφορήσουν συγκεκριμένα μοντέλα υδρογόνου.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του υδρογόνου είναι ότι μπορεί να παραχθεί επιτόπου, αντί να μεταφέρεται σαν καύσιμο ή να παρέχεται μέσω του δικτύου, όπως η ηλεκτρική ενέργεια

Επίσης όσο η τεχνολογία βελτιώνεται τόσο οι τιμές των αυτοκινήτων υδρογόνου θα μειώνονται. Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι μια τεχνολογία που βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης και οι εταιρείες που ασχολούνται με αυτήν σταδιακά βελτιώνουν την τεχνογνωσία τους.

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!