Αμφίδρομη φόρτιση: Πολλαπλό κέρδος για τον ιδιοκτήτη EV!

Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να παρέχει σε ένα σπίτι την απαιτούμενη ενέργεια για περίπου μία εβδομάδα, εφόσον δεν υπάρχουν εκτεταμένες ανάγκες

Ακούστε το άρθρο

Ένας τομέας που θα συμβάλλει στη μείωση της ηλεκτρικής κατανάλωσης των σπιτιών είναι η αμφίδρομη φόρτιση. Η σύνδεση, δηλαδή, και ενσωμάτωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε ένα οικιακό δίκτυο.

Η αμφίδρομη φόρτιση και τα πλεονεκτήματα της

ev home charging

Η μείωση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας και η συμβολή στην προστασία του κλίματος είναι τα βασικά στοιχεία της αμφίδρομης φόρτισης. Εάν αυτή την ενέργεια παρέχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποτελούν επιπλέον οφέλη της ευρείας διάδοσης της ηλεκτροκίνησης.

Η ενσωμάτωση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο οικιακό δίκτυο προσφέρει ακόμη μεγαλύτερα πλεονεκτήματα σε συνδυασμό με ένα φωτοβολταϊκό σύστημα. Η περίσσεια φωτοβολταϊκή ηλεκτρική ενέργεια θα μπορούσε να αποθηκευτεί στο αυτοκίνητο και να χρησιμοποιηθεί αργότερα ανάλογα με τις ανάγκες.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των κατασκευαστών πάνελ, μόλις ένα τετραγωνικό μέτρο ηλιακού πάνελ μπορεί να έχει απόδοση κοντά στις 3KWh ημερησίως. Αν υπολογίσουμε ότι ένα κοινό ηλιακό πάνελ έχει περισσότερα τετραγωνικά μέτρα, τότε μπορεί να γίνει εύκολα αντιληπτό το πραγματικό ενεργειακό κέρδος.

Η ιδέα της αμφίδρομης φόρτισης (V2H) αλλάζει τα δεδομένα

Hyundai Home

Η μπαταρία υψηλής τάσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου τροφοδοτεί με ενέργεια ολόκληρο το σπίτι, ως ένα ανεξάρτητο μέσο αποθήκευσης.

Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παρέχει σε ένα σπίτι την απαιτούμενη ενέργεια για περίπου μία εβδομάδα. Εάν ο ιδιοκτήτης διαθέτει φωτοβολταϊκό σύστημα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμεύει ως προσωρινό μέσο αποθήκευσης για την οικιακά παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια.

Και άλλα οφέλη για τους ιδιοκτήτες EVs

Η αμφίδρομη φόρτιση στο σπίτι (V2H) αποφέρει κέρδος ακόμη και χωρίς τη διάθεση ηλιακών πάνελ. Ο κάτοχος, μάλιστα, του EV μπορεί να γεμίζει τις μπαταρίες του το βράδυ, που η τιμή της KWh είναι χαμηλότερη. Στη συνέχεια παρέχει την ενέργεια στο σύστημα όταν η τιμή είναι υψηλή σε ώρες αιχμής και κρατά το επιπλέον κέρδος.

Επιπλέον, δεν είναι αναγκαία η παράδοση όλης της ηλεκτρικής ενέργειας, κρατώντας μεγάλο μέρος για τις ανάγκες μετακίνησης του αυτοκινήτου του.

Ο στόχος της Ουτρέχτης είναι να γίνει η πρώτη πόλη στον κόσμο με τεχνολογία V2G

Η αμφίδρομη φόρτιση ελιναι ιδανική κυρίως για ιδιοκτήτες σπιτιών που χρησιμοποιούν το δικό τους φωτοβολταϊκό σύστημα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποθηκεύει την επιπλέον ηλεκτρική ενέργεια από το φωτοβολταϊκό σύστημα.

Το όραμα της EE

Tesla @ home

επιχειρήσεις που θα μετακομίσουν σε νέα και ανακαινισμένα γραφεία τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να βρίσκουν χώρους στάθμευσης με καλωδίωση για σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων.

Η οδηγία ανακοινώθηκε με σκοπό να βοηθήσει την ΕΕ να επιτύχει τους στόχους της για το κλίμα και την ενέργεια. Το όραμα της ΕΕ είναι να επιτύχει ένα κτιριακό απόθεμα μηδενικών εκπομπών και πλήρως απανθρακοποιημένο έως το 2050.

Όλα τα νέα δημόσια κτίρια πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές από το 2027. Ακόμη, όλα τα νέα κτίρια στην ΕΕ πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές από το 2030.

Επιπλέον, αυτά τα σημεία φόρτισης θα πρέπει να είναι «έξυπνα» για να υποστηρίζουν τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων όταν θα υπάρχει άφθονη ανανεώσιμη ενέργεια.

abb_img