Η επιστροφή της Audi στο Zwickau αποτελεί και επιστροφή στις ρίζες

Τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Zwickau, όπου παράγονται, επίσης, τα ID.3 και ID.4 ενώ, πολύ πρόσφατα, προστέθηκαν το ID.5 και το Cupra Born.

Τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi, με τη μάρκα να λανσάρει περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά, έως το 2025.

Τα δύο μοντέλα αποτελούν μία ιδανική ευκαιρία εισόδου στην ηλεκτρική κινητικότητα, προσφέροντας τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία και τεχνολογία αιχμής.

Είναι ήδη γνωστό ότι η Audi σταματά σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης, με ορίζοντα το 2033.

⇒ Audi: Tα EV’s θα είναι το ίδιο επικερδή με τα θερμικά έως το 2024

Από το 2026, η εταιρεία θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά μοντέλα αποκλειστικά με ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα, επιταχύνοντας τον μετασχηματισμό της προς την ηλεκτροκίνηση.

The Audi Q4 e-tron and Q4 Sportback e-tron are being produced in the multi-brand factory in Zwickau, where the Volkswagen ID.3 and ID.4 and, more recently, the Cupra Born are also manufactured.

Τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Zwickau, όπου παράγονται, επίσης, τα ID.3 και ID.4 ενώ, πολύ πρόσφατα, προστέθηκαν το ID.5 και το Cupra Born.

Audi Q4 e-tron in Zwickau: In its transition to electromobility, Audi is turning to synergies within the whole group.

Κοινό χαρακτηριστικό όλων των ηλεκτρικών μοντέλων, η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group.

Στο εργοστάσιο του Zwickau στη Σαξονία, απασχολούνται περίπου 8.500 υπάλληλοι, σε μία διαδικασία με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Ανάμεσά τους, 350 εργαζόμενοι της Audi οι οποίοι βρίσκονται σε μία φάση μετεκπαίδευσης.

Audi Q4 e-tron in Zwickau: In its transition to electromobility, Audi is turning to synergies within the whole group.

Στο βάθος… το Q6 e-tron

Μετά από απασχόληση ενός έτους στο Zwickau, οι  υπάλληλοι θα φέρουν την εμπειρία τους στο εργοστάσιο του Ingolstadt, όπου από το 2023 θα κατασκευάζεται το Q6 e-tron, επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία ηλεκτροκίνησης της Audi.

Το μοντέλο Q6 e-tron, θα βασίζεται, επίσης, σε μια νέα πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση: την Premium Platform Electric (PPE), που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και την Porsche.

Παρόλες τις συνέργειες που έχουν αναπτυχθεί στο Zwickau, με στόχο τη διατήρηση των τιμών πώλησης σε προσιτά επίπεδα, είναι σημαντικό ότι παραμένει διακριτός ο χαρακτήρας της μάρκας.

Η επιστροφή της Audi στις ρίζες της

Οι ρίζες της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια βρίσκονται στη Σαξονία: όταν χρειάστηκε να επεκτείνει την επιχείρησή του, ο ιδρυτής της εταιρείας August Horch πήγε στο Zwickau, όπου «δήλωσε» την εταιρεία «A. Horch Motorenwagenwerke AG», το 1904, θέτοντας τα θεμέλια για την κατασκευή αυτοκινήτων στη Σαξονία.

Οι ρίζες της εταιρείας με τα τέσσερα δακτυλίδια στη Σαξονία. Η ιστορία της Audi παρουσιάζεται στο Μουσείο August Horch, στο Zwickau.

Μετά από διαφωνίες με το διοικητικό συμβούλιο, ο Horch εγκατέλειψε την εταιρεία του και ίδρυσε την «August Horch Automobilwerke GmbH» το 1909, η οποία μετονομάστηκε σε «Audi-Automobilwerke m.b.H.» το 1910.

Στη συνέχεια, το 1932, οι τέσσερις εταιρείες Audi, DKW, Horch και Wanderer ενοποιήθηκαν για να σχηματίσουν την «Auto Union AG», η οποία επέλεξε ως εμπορικό σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια και στη συνέχεια μετεξελίχθηκε στην Audi.

Η ιστορία της Audi και η ιστορία της κατασκευής αυτοκινήτων στη Σαξονία παρουσιάζονται στο Μουσείο August Horch, στο Zwickau.