Η Renault δημιουργεί μια ομάδα έρευνας και ανάπτυξης EV στη Σαγκάη. Σκοπεύει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή ενός νέου EV, μέχρι τα τέλη του 2025. Το νέο αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται και θα πωλείται μόνο στην Ευρώπη, όπως αναφέρουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Παρά την ισχυρή σύνδεση της Renault με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, αυτή είναι η πρώτη φορά, που η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα επενδύσει στην ανάπτυξη ενός νέου αυτοκινήτου στην Κίνα. Ωστόσο, το EV της Renault που θα αναπτύχθεί στην Κίνα, δεν σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει στην εγχώρια αγορά. «Αυτό το αυτοκίνητο είναι μόνο για την Ευρώπη» όπως ισχυρίζεται η εταιρεία.
Τον Ιούνιο, υπήρχαν πληροφορίες, ότι οι Κινέζοι θα βοηθούσαν τη Renault με την ηλεκτρική έκδοση του Twingo. «Η ανάπτυξη του αυτοκινήτου, θα γίνει από κοινού με τον Κινέζο εταίρο μας, για να μειωθεί ο χρόνος και το κόστος ανάπτυξης», δήλωσε στο Autohome ένας από τους υπεύθυνους της εταιρείας.
Αργότερα τον ίδιο μήνα, ο επικεφαλής βιομηχανικής στρατηγικής της Renault, Franck Naro, ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία ήταν στο ίδιο επίπεδο με τους Κινέζους στη γραμμή συναρμολόγησης EV και μπορούσε να ανταποκριθεί στην ταχύτητα παραγωγής των κινέζων κατασκευαστών EV. «Από ό,τι μπορούμε να δούμε, είμαστε παράλληλοι με αυτούς», είπε ο Naro.
Η μικρή ομάδα Ε&Α της Renault στη Σαγκάη, ιδρύθηκε φέτος, για να εργαστεί σε ένα νέο πρόγραμμα EV. Αυτή η ομάδα, είναι μέρος του γραφείου της Renault China στη Σαγκάη, αλλά αναφέρεται απευθείας στα κεντρικά γραφεία στη Γαλλία και όχι στη Renault China. Η εταιρεία σχεδιάζει να μεταφέρει περισσότερα από τα EV της στην Κίνα, είπε μια πηγή που γνωρίζει το θέμα. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα πλήρες σύστημα ανάπτυξης EV εκεί, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού και υλικού.
Η Renault θέλει να επωφεληθεί από την εκτεταμένη αλυσίδα εφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, ακολουθώντας τους ευρωπαίους ανταγωνιστές της, στη μετεγκατάσταση των τμημάτων Ε&Α και των δραστηριοτήτων της αλυσίδας εφοδιασμού στην Κίνα. Για παράδειγμα, η Volkswagen σχεδιάζει μοντέλα EV στην Κίνα, ειδικά για την κινεζική αγορά, ενώ η BMW και η Mercedes-Benz αναπτύσσουν EV στην Κίνα, για παγκόσμιες πωλήσεις.
Η Renault, ωστόσο, είναι λίγο διαφορετική. Δεδομένου ότι δεν έχει μεγάλη παρουσία στην αγορά της Κίνας, δεν επικεντρώνεται στον ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας. Αντίθετα, η γαλλική εταιρεία, στοχεύει να χρησιμοποιήσει την Κίνα, ως βάση για την ανάπτυξη EV και τις ανάγκες της εφοδιαστικής αλυσίδας, με πρωταρχικό στόχο την Ευρώπη, αναφέρει η έκθεση, επικαλούμενη πηγή κοντά στη Renault China. Επίσης τον Μάιο, η Geely και η Renault, ανακοίνωσαν ότι συνεργάζονται σε ένα εγχείρημα, που επικεντρώνεται στους κινητήρες PHEV.
Πηγή: carnewschina.com