Ιδού νέα ηλεκτρική γρήγορη μοτοσυκλέτα Voxan Wattman

Το Venturi Group, μητρική εταιρεία της Voxan, θέλει να ξεπεράσει τα όρια των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Ακούστε το άρθρο

Η εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Voxan, που ανήκει στην εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων Venturi, παρουσίασε τη νέα Wattman.

Με τον πρώην εξάκις παγκόσμιο πρωταθλητή του Moto GP, Max Biaggi, στο τιμόνι η γαλλική εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να κατακτήσει περισσότερα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας από αυτά που ήδη κατέχει!

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας Voxan Wattman έχει κατασκευαστεί για να «χτίσει» πάνω στις πολλές επιτυχίες που έχει επιτύχει το προηγούμενο μοντέλο.

Το Venturi Group, μητρική εταιρεία της Voxan, θέλει να ξεπεράσει τα όρια των δυνατοτήτων μίας ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Η WMC 250EV είναι ένα «θαύμα» της αεροδυναμικής βάζει και έχει στόχο τα 400 χλμ./ώρα

Η κληρονομιά της προηγούμενης Voxan Wattman

Το προηγούμενο μοντέλο της Voxan Wattman διέθετε έναν ηλεκτροκινητήρα 270 kW που απέδιδε ροπή 970 Nm. Μία μπαταρία λιθίου-ιόντων 15.9 kWh έδινε ενέργεια στη γρήγορη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.

Η Voxan έδινε για την Wattman ένα εύρος αυτονομίας που πλησίαζε στα 170 χλμ.

Εκεί όμως που έκανε τη μεγάλη διαφορά είναι στις επιδόσεις! Σύμφωνα με την Voxan, η προηγούμενη Wattman έπιανε τα 0-100 χλμ. σε 3,4 δευτερόλεπτα και σε 9 δευτερόλεπτα άγγιζε τα 160 χλμ./ ώρα.

Τέλος, «το κερασάκι στην τούρτα» είναι το ρεκόρ ταχύτητας που έθεσε αγγίζοντας τα 408 χλμ./ώρα!

Και ο στόχος της νέας Voxan Wattman

Η πρώτη διαφορά των δύο μοντέλων, προηγούμενου και νέου, είναι η νέα μείωση του βάρους της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Η νέα Wattman ζυγίζει κάτω από 300 κιλά, επιτρέποντάς της να «διαγωνιστεί» σε άλλη κατηγορία.,

Ο 320 kW ηλεκτροκινητήρας της Mercedes EQ Formula E που εξοπλίζει τη Wattman αποδίδει ροπή 1,360 Nm. Σημαντικά μεγαλύτερη από την προηγούμενη έκδοση.

Επίσης, έγιναν διαφοροποιήσεις στις διαστάσεις του νέου μοντέλου, με στόχο την αύξηση της σταθερότητας στις μεγάλες ταχύτητες και η καλύτερη ροή του αέρα.

Ο διευθυντής του project, Louis-Marie Blondel, εξήγησε πως η αρχική σχεδιαστική ιδέα για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα εστιάζει στην «αεροδυναμική και τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες», η οποία επετεύχθη εφαρμόζοντας τεχνικές ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν μικρότερη επιφάνεια που θα «αντιστέκεται» στον αέρα, σε συνδυασμό με μακρύ σασί και τον αναβάτη να είναι πιο χαμηλά στο έδαφος.

Αυτή ακριβώς η σχεδιαστική φιλοσοφία έχει πάει ένα βήμα παραπέρα με το νέο μοντέλο.

Μέχρι τώρα δεν είναι γνωστή η αυτονομία και τα δεδομένα επαναφόρτισης. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει τις δοκιμές της νέας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας στον χώρο απογείωσης διαστημικών πυραύλων στη Φλόριντα στο Ακρωτήριο Κένεντι, «τους πρώτους έξι μήνες του 2022», όπως αναφέρει η εταιρεία.

Αρχικά, οι δοκιμές της Wattman ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν φέτος στις αλυκές της Βολιβίας. Αλλά αυτό δεν συνέβη λόγω της πανδημίας τους κορωνοϊού.

Τέλος, το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτητας που κατέκτησε η Wattman έλαβε χώρα στο αεροδρόμιο Châteauroux στη Γαλλία, όπου έπιασε 408 χλμ./ώρα.

abb_img