Η VW προσλαμβάνει ειδικούς τεχνολογίας μπαταρίας από την BMW και την Apple

Η Volkswagen προσέλαβε δύο υψηλού προφίλ μάνατζερ για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των μπαταριών της.

Η Volkswagen προσέλαβε δύο υψηλού προφίλ μάνατζερ για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των μπαταριών της. Ένας από αυτούς λέγεται ότι είναι ο επικεφαλής ανάπτυξης μπαταριών της Apple, Soonho Ahn, ενώ και ο ειδικός, Jörg Hoffmann, πρόκειται επίσης να ενταχθεί στη VW από τη BMW.

Ο Soonho Ahn εργαζόταν για την Apple από το 2019, πριν από αυτό ο Νοτιοκορεάτης διευθυντής είχε εργαστεί για τους κατασκευαστές μπαταριών Samsung SDI και LG Energy Systems (πρώην LG Chem).

Αρχικά, το Manager Magazin είχε αναφερθεί στο θέμα του προσωπικού, αλλά στο μεταξύ η αναφορά επιβεβαιώθηκε από τη Volkswagen.

Η «απόδειξη» του πόσο σημαντική είναι η παραγωγή μπαταριών για τη Volkswagen

vw

Ωστόσο, δεν είναι ακόμη γνωστό πότε ακριβώς θα αναλάβει ο Soonho Ahn τη θέση του στη Volkswagen. Σύμφωνα με τους μυημένους, ο Soonho Ahn θα είναι επικεφαλής της ανάπτυξης μπαταριών στη VW.

Ως εκ τούτου, είναι πιθανό να συνεργαστεί στενά με τον Thomas Schmall, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Volkswagen Components. Ο διορισμός του Ahn θεωρείται από διάφορα μέσα ενημέρωσης απόδειξη του πόσο σημαντική είναι η παραγωγή μπαταριών για τη Volkswagen αφού σύμφωνα με το Manager Magazin, ο Ahn θεωρείται ένας «σούπερ σταρ» του κλάδου.

H ανάπτυξη της τεχνολογία, η εμβέλεια και το project Titan

apple

Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Apple, η οποία είχε διάρκεια μόνο δύο ετών, ο Soonho Ahn λέγεται ότι προώθησε αποφασιστικά την τεχνολογία μπαταριών για το project «Titan».

Αξίζει να υπενθυμίσουμε εδώ ότι ο τεχνολογικός κολοσσός, Apple, έχει μπει στη διαδικασία να αναπτύξει ένα project σχετιζόμενο με ένα αυτόνομο, ηλεκτρικό όχημα. Το συγκεκριμένο project έχει γίνει γενικά γνωστό ως “Project Titan”.

Ο CEO της Apple, Tim Cook είχε αναφέρει μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που έδωσε στη δημοσιογράφο Kara Swisher από τους New York Times ότι : “Η αυτονομία πρόκειται κατά τη γνώμη μου για μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη της τεχνολογίας. Σε μεγάλο βαθμό ένα αυτοκίνητο μοιάζει με ένα ρομπότ. Υπάρχουν πολλά που μπορεί κανείς να κάνει εξελίσσοντας την αυτονομία, θα δούμε και τι θα κάνει η Apple για αυτό.

Έτσι και στη VW γίνεται λόγος, για ένα σημαντικά μειωμένο κόστος αλλά και ταυτόχρονα για αυξημένη εμβέλεια. Φυσικά, τίποτα δεν έχει γίνει επίσημα γνωστό με λεπτομέρειες, καθώς ακόμη λείπουν βασικά στοιχεία για την ολοκλήρωση του παζλ ενός πιθανού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Apple.

Όλα δείχνουν πως ο Soonho Ahn θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις του για να  βελτιώσει στην τεχνολογία που σχετίζεται στη VW εγκαίρως για την έναρξη της παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Σουηδία και τα εργοστάσια στο Northvolt και στο Salzgitter.

Η τεχνολογία μπαταριών βρίσκει εμπόδια στο επίπεδο εκβιομηχάνισής της

Επίσης ο Jörg Hoffmann, ο οποίος υπήρξε στο παρελθόν ο επικεφαλής του προγράμματος διαχείρισης κυψελών στερεού καυσίμου της BMW, πηγαίνει επίσης στη Volkswagen.

Νέο υλικό από δένδρα μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για καλύτερες και ασφαλέστερες μπαταρίες

Ο Jörg Hoffmann θα είναι υπεύθυνος στη VW για τις μελλοντικές γενιές μπαταριών. Και οι δύο διευθυντές είναι πιθανό να εργαστούν στο Salzgitter, όπου η VW άνοιξε ένα εργαστήριο για την έρευνα και την ανάπτυξη μπαταριών τον Σεπτέμβριο.

Οι μπαταρίες των Volkswagen ID προσφέρουν μεγάλη αυτονομία και γρήγορη φόρτιση

Στην «Ημέρα Ενέργειας» τον Μάρτιο, η Volkswagen ή πιο συγκεκριμένα ο Frank Blome -ως επικεφαλής του Centre of Excellence Battery Cell – δήλωσε επίσης ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί ναι μεν να υπάρχει, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν κάποια εμπόδια στον δρόμο προς την εκβιομηχάνιση της και για αυτό το λόγο η VW προχώρησε στις προσθήκες των συγκεκριμένων ειδικών στο προσωπικό της.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!