Οι ΗΠΑ εξετάζουν το ενδεχόμενο να αυστηροποιήσουν τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων έως το 2026

Οι κανονισμοί αυτοί θα αντιστρέψουν την χαλάρωση των κανονισμών που είχε θεσμοθετηθεί από τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ και θα επιταχύνουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ.

Στις ΗΠΑ, η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA) θέλει να αυστηροποιήσει τις απαιτήσεις σχετικά με τις εκπομπές ρύπων για νέα επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά μέχρι το έτος 2026.

Οι νέοι κανονισμοί θα τεθούν σε ισχύ το έτος 2023 και θα απαιτούν μείωση της τάξης του 28,3 τοις εκατό στις εκπομπές ρύπων των οχημάτων έως το 2026.

Οι νέοι κανονισμοί θα επισπεύσουν την μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα

Το γεγονός αυτό θα αντιστρέψει την χαλάρωση των κανονισμών που είχε θεσμοθετηθεί από τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ και θα επιταχύνει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ.

Η EPA προβλέπει ότι τα νέα πρότυπα για τους ρύπους θα αυξήσουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων σε περίπου 7 τοις εκατό μερίδιο στην αγορά νέων αυτοκινήτων το 2023 και σε περίπου 17 τοις εκατό το 2026.

«Καμπανάκι» από τις υπηρεσίες ασφαλείας των ΗΠΑ για την κρισιμότητα της κλιματικής αλλαγής

Ο επικεφαλής της EPA, Micheal Regan, ο οποίος διορίστηκε από τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, χαρακτήρισε τα πρότυπα «εφικτά». «Θέτουμε ισχυρά και αυστηρά πρότυπα που θα μειώσουν σημαντικά τη ρύπανση που βλάπτει τόσο τους ανθρώπους όοσ και τον πλανήτη μας», ανέφερε επίσης ο Micheal Regan.

usa traffic

Ο Micheal Regan διαδέχθηκε τον Andrew Wheeler, ο οποίος ήταν επικεφαλής της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ υπό τον προκάτοχο του Τζο Μπάιντεν, Ντόναλντ Τραμπ.

Οι κανόνες που χαλάρωσαν από τον Ντόναλντ Τραμπ έθεσαν ένα πρότυπο απόδοσης 32 mpg, που ισοδυναμεί με 7,35 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Τα αυστηρά πλέον πρότυπα είναι 40 mpg, ή 5,88 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Ο Micheal Regan ανακοίνωσε ότι «οι νέες απαιτήσεις αναμένεται να καλυφθούν γρήγορα με τους νέους κανονισμούς». Εκπρόσωποι της EPA ανέφεραν, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters, ότι οι αυστηρότερες απαιτήσεις θα μπορούσαν να τεθούν σε ισχύ ήδη από το επόμενο έτος, έως το έτος 2030.

Η Νέα Υόρκη ενέκρινε τον πλήρη εξηλεκτρισμό των σχολικών λεωφορείων έως το 2035

Οι νέοι κανονισμοί θα απαιτούσαν σημαντική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και κυβερνητικά κίνητρα για τους καταναλωτές

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, είχε προηγουμένως θέσει ως στόχο, περισσότερα από τα μισά καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνταν μέχρι το 2030 να είναι ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά plug-in.

Σταθμοί Φόρτισης Ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Alliance for Automotive Innovation, η οποία συγκεντρώνει υπό τη σκέπη της πολυάριθμες αμερικανικές και διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες, ανέφερε ότι οι νέοι κανόνες θα απαιτούσαν σημαντική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και κυβερνητικά κίνητρα για τους καταναλωτές προκειμένου να καταφέρουν να τα αγοράσουν.

Ο Δημοκρατικός γερουσιαστής Joe Manchin ανακοίνωσε ότι δεν θα υποστηρίξει τα σχέδια επειδή θα ευνοήσουν μόνο τους τρεις μεγάλους αμερικανικούς κατασκευαστές GM, Ford και Stellantis και το συνδικάτο UAW.

Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση της EPA στην οποία ο Micheal Regan παρουσίασε τους νέους κανονισμούς παρευρέθηκαν εκπρόσωποι αυτών των τριών αυτοκινητοβιομηχανιών, ωστόσο πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι ο γερουσιαστής Manchin έχει πολύ ισχυρούς δεσμούς με τη βιομηχανία του άνθρακα.

7,5 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη 500.000 σταθμών φόρτισης στην Αμερική

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!