Οι ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης έρχονται και αλλάζουν την καθημερινή μετακίνηση

Τα μελλοντικά σχέδια για την ηλεκτροκίνηση προβλέπουν ότι ο αριθμός των σημείων φόρτισης στην Ευρώπη θα αυξηθεί σε 5,2 εκατομμύρια έως το 2024, από 1,3 εκατομμύρια το 2019.

Είναι πλέον γνωστό ότι η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να αλλάξει, και εν μέρει το έχει κάνει έως τώρα, τα δεδομένα της αυτοκίνησης.

Η απόφαση απαγόρευσης των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2030 και έπειτα, αλλάζει τη νοοτροπία, την αντίληψη, τις υποδομές, τις υπηρεσίες και τους συσχετισμούς, ακόμη και τα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται γύρω από το αυτοκίνητο.

Η ηλεκτροκίνηση φέρνει συνδυασμούς νέων προϊόντων και υπηρεσιών

car share

Σύμφωνα με τις τάσεις που έρχονται μαζί με την ηλεκτροκίνηση, αναμένεται να δούμε σύντομα, εταιρείες μίσθωσης να συνεργάζονται με επιχειρήσεις ηλεκτρικής ενέργειας και με εταιρείες που διαθέτουν σημεία φόρτισης, ώστε να προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο προϊόντων και υπηρεσιών.

Αυτοί οι κλάδοι αναμένεται να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και προοπτικές, προκειμένου ο οδηγός να βρίσκει όλα όσα χρειάζεται χωρίς κόπο και, προπάντων, χωρίς μεγάλο κόστος.

Φόρτιση… με μηνιαία χρέωση, παρόμοια με τις υπηρεσίες συμβολαίων κινητής τηλεφωνίας

Όλοι οι κλάδοι που έχουν να κάνουν με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και την λειτουργία του θα πρέπει να συνεργαστούν για να παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες θα δημιουργήσουν σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή την συνεργασία θα παίξουν οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης οι οποίες βάσει συμβάσεων θα προσφέρουν ένα ηλεκτρικό όχημα και προσυμφωνημένο χρόνο φόρτισης ή kWh με μηνιαία κατανάλωση, παρόμοια με τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας.

Η μάχη για την εξασφάλιση κεντρικών σημείων φόρτισης στην Ευρώπη

Τα μελλοντικά σχέδια για την ηλεκτροκίνηση προβλέπουν ότι ο αριθμός των σημείων φόρτισης στην Ευρώπη θα αυξηθεί σε 5,2 εκατομμύρια έως το 2024, από 1,3 εκατομμύρια το 2019.

Ήδη οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας ανταγωνίζονται για να κερδίσουν κεντρικά σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη, προσβλέποντας να πάρουν μερίδιο αγοράς από τα 13 εκατομμύρια οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών ρύπων που αναμένεται να κυκλοφορούν έως το 2025.

Στόχος της Κομισιόν η μείωση των εκπομπών ρύπων μέσω της ηλεκτροκίνησης

Τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση φαντάζει απλά μονόδρομος προς το μέλλον, κερδίζει την μάχη των πωλήσεων. Όσο τα χρόνια θα περνούν η τιμολογιακή πολιτική των αυτοκινήτων με υγρό καύσιμο θα αυξάνεται.

Φυσικά, οι κολοσσοί που ασχολούνται με τα υγρά καύσιμα, άρχισαν και αυτοί να αλλάζουν ρότα και να παίρνουν σημαντική θέση για παράδειγμα στα σημεία φόρτισης, τόσο μέσα στα βενζινάδικα, όσο και σε πολύ κεντρικά και προσοδοφόρα σημεία.

⇒ ACEA: Η Ελλάδα ανάμεσα στις 10 ευρωπαϊκές χώρες που δεν έχουν φορτιστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά 100 χλμ.

Μεταξύ άλλων η Shell και η BP αναζητούν ευκαιρίες για να μπουν στην ηλεκτροκίνηση.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι μέχρι το 2026 θα σημειωθούν μεγάλες αλλαγές και ότι οι εταιρείες που θα καταφέρουν να πάρουν σημαντικό μερίδιο αγοράς στον τομέα των σημείων φόρτισης θα γίνουν και οι «βασικοί παίκτες» στην ηλεκτροκίνηση για το επόμενο διάστημα.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!