Ηλεκτροκίνηση: Ολοκληρωμένες λύσεις για την καθημερινή μετακίνηση

Τα μελλοντικά σχέδια για την ηλεκτροκίνηση προβλέπουν ότι ο αριθμός των σημείων φόρτισης στην Ευρώπη θα αυξηθεί σε 5,2 εκατομμύρια ως το 2024.

Ακούστε το άρθρο

Είναι πλέον γνωστό ότι η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να αλλάξει, και εν μέρει το έχει κάνει έως τώρα, τα δεδομένα της αυτοκίνησης.

Η απόφαση απαγόρευσης των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2030 και έπειτα, αλλάζει τη νοοτροπία, την αντίληψη, τις υποδομές, τις υπηρεσίες και τους συσχετισμούς. Ακόμη και τα επαγγέλματα γύρω από το αυτοκίνητο.

Η ηλεκτροκίνηση φέρνει συνδυασμούς νέων προϊόντων και υπηρεσιών

car share

Σύμφωνα με τις τάσεις που φέρνει η ηλεκτροκίνηση, θα δούμε σύντομα, εταιρείες μίσθωσης με επιχειρήσεις ηλεκτρικής ενέργειας. Αλλά και εταιρείες που διαθέτουν σημεία φόρτισης. Προσφέροντας έτσι ένα πλήρες πακέτο προϊόντων και υπηρεσιών.

Φόρτιση… με μηνιαία χρέωση, παρόμοια με τις υπηρεσίες συμβολαίων κινητής τηλεφωνίας

Όλοι οι κλάδοι που έχουν να κάνουν με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και την λειτουργία του θα πρέπει να συνεργαστούν για να παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες θα δημιουργήσουν σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή την συνεργασία θα παίξουν οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης οι οποίες βάσει συμβάσεων θα προσφέρουν ένα ηλεκτρικό όχημα και προσυμφωνημένο χρόνο φόρτισης ή kWh με μηνιαία κατανάλωση, παρόμοια με τα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας.

Η μάχη για την εξασφάλιση κεντρικών σημείων φόρτισης στην Ευρώπη

Τα μελλοντικά σχέδια για την ηλεκτροκίνηση προβλέπουν ότι ο αριθμός των σημείων φόρτισης στην Ευρώπη θα σημειώσει αύξηση σε 5,2 εκατομμύρια έως το 2024. Από 1,3 εκατομμύρια που ήταν το 2019.

Ήδη οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας ανταγωνίζονται για να κερδίσουν κεντρικά σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη. Μάλιστα προσβλέπουν σε μερίδιο αγοράς από τα 13 εκατομμύρια οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών ρύπων που θα κυκλοφορούν έως το 2025.

Στόχος της Κομισιόν η μείωση των εκπομπών ρύπων μέσω της ηλεκτροκίνησης

Τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση φαντάζει απλά μονόδρομος προς το μέλλον, κερδίζει την μάχη των πωλήσεων. Όσο τα χρόνια θα περνούν η τιμολογιακή πολιτική των αυτοκινήτων με υγρό καύσιμο θα σημειώνει αύξηση.

Φυσικά, οι κολοσσοί που ασχολούνται με τα υγρά καύσιμα, άρχισαν και αυτοί να αλλάζουν ρότα. Ειδικότερα, έφεραν τα σημεία φόρτισης, τόσο μέσα στα βενζινάδικα, όσο και σε πολύ κεντρικά και προσοδοφόρα σημεία.

ACEA: Η Ελλάδα ανάμεσα στις 10 ευρωπαϊκές χώρες που δεν έχουν φορτιστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά 100 χλμ.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι μέχρι το 2026 θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγές. Επίσης οι εταιρείες που θα πάρουν σημαντικό μερίδιο αγοράς στον τομέα των σημείων φόρτισης θα είναι και οι «βασικοί παίκτες» στην ηλεκτροκίνηση για το επόμενο διάστημα.

spot_img