
Στην Ιταλία το 49% των πολιτών προτιμάει για τις καθημερινές μετακινήσεις του το ποδήλατο, ενώ το 42% των Γάλλων ανταποκρίνεται στην ίδια επιλογή. Ηλεκτρικό σκούτερ επιλέγει το 13% των Ιταλών, το 18% των Γάλλων και το 13% των Γερμανών και των Άγγλων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ένας διαρκώς αυξανόμενος αριθμός ατόμων είναι πρόθυμος να θεσπίσει την μικροκινητικότητα ως προτιμώμενο τρόπο μετακίνησης από το σπίτι στην εργασία.
4+1 κορυφαία σχέδια ηλεκτρικών ποδηλάτων για το 2021
Η μεγάλη προϋπόθεση ωστόσο παραμένει να υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές, καθώς και η ανάλογη παιδεία από τους χρήστες, όπως είναι για παράδειγμα η χρήση του κράνους. Όσο η μικροκινητικότητα αυξάνεται, τόσο μικρότερη θα είναι η συμφόρηση στους δρόμους, ενώ θα υπάρχουν λιγότερα ποσοστά εκπομπών βλαβερών ρύπων.
Η προθυμία των καταναλωτών να χρησιμοποιούν τα μέσα μικροκινητικότητας ποικίλλει σημαντικά ανά χώρα. Η προθυμία χρήσης της μικροκινητικότητας είναι εντονότερη σε χώρες που έχουν μακρά παράδοση, όπως για παράδειγμα η Κίνα (86%) που πάντα χρησιμοποιούσε και χρησιμοποιεί ποδήλατα και η Ιταλία (81%). Αντίθετα στις ΗΠΑ, όπου το αυτοκίνητο κυριαρχούσε και συνεχίζει να κυριαρχεί, η μικροκινητικότητα βρίσκεται σε χαμηλά ποσοστά.
Τέλος, τα ηλεκτρικά ποδήλατα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία και αποθηκεύονται ευκολότερα σε σχέση με τα μοτοποδήλατα, τα οποία όμως είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα.
Ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια: Είναι οι πόλεις μας έτοιμες για την μικροκινητικότητα;
Στην αύξηση των μορφών μικροκινητικότητας σημαντικό ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν και οι δημόσιες συγκοινωνίες, οι οποίες μπορούν να προτρέψουν και να διευκολύνουν την χρήση των μέσων μικροκινητικότητας, εξασφαλίζοντας τρόπους μεταφοράς των συγκεκριμένων μέσων για να καλυφθούν μεγαλύτερες αποστάσεις.