Το αεροδρόμιο Charles de Gaulle δοκιμάζει αυτόνομα EV για τη μεταφορά των αποσκευών

Τα επίγεια αυτά μέσα εποπτεύονται με έναν κεντρικό διακομιστή ενισχυμένο με τεχνητή νοημοσύνη.

Η Groupe ADP, η γαλλική εταιρεία που διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Παρισιού, διεξάγει μια δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων που μεταφέρουν αποσκευές στην πλατφόρμα του Charles de Gaulle.

Το Groupe ADP αποκάλυψε τη δοκιμαστική λειτουργία αυτόν τον μήνα ως μέρος των προσπαθειών της για την μείωση των εκπομπών άνθρακα από τη δραστηριότητα του αεροδρομίου στο έδαφος και γενικά τη στροφή των επιχειρήσεων της προς εναλλακτικές λύσεις βιώσιμης ενέργειας έναντι των ορυκτών καυσίμων.

Τα EV μπορούν να μεταφέρουν κάδους αποσκευών αεροσκαφών που χωρούν από 30 έως 40 βαλίτσες

Οι χαμηλής κλίσης μονάδες μεταφοράς EV μπορούν να μεταφέρουν κάδους αποσκευών αεροσκαφών που χωρούν από 30 έως 40 βαλίτσες. Λειτουργούν αυτόνομα χρησιμοποιώντας GPS και μια σειρά αισθητήρων, ικανών να τα πλοηγούν γύρω από τα αεροπλάνα, από και προς τα τερματικά συστήματα αποσκευών.

Τα επίγεια αυτά μέσα εποπτεύονται με έναν κεντρικό διακομιστή ενισχυμένο με τεχνητή νοημοσύνη.

Το δοκιμαστικό σύστημα EV που εισήχθη στο Charles de Gaulle αναπτύχθηκε από την εταιρεία ρομποτικής αεροδρομίου Orok, η οποία ισχυρίζεται ότι μπορεί να αυξήσει την αποδοτικότητα, να εξαλείψει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να μειώσει τις λειτουργικές δαπάνες της μεταφοράς των αποσκευών κατά 50%.

Ο Orok επιλέχθηκε αφού κέρδισε τον διαγωνισμό καινοτομίας του Groupe ADP 2020 για εφαρμογές χειρισμού φορτίου.

Διαβάστε επίσης: Οι αεροπορικές εταιρείες υιοθέτησαν τον στόχο για επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2050

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ξεκίνησε τον Αύγουστο

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ξεκίνησε τον Αύγουστο από τη μονάδα μεταφοράς KLM-Air France Air France KLM Martinair Cargo και στοχεύει να αντικαταστήσει τα οχήματα που λειτουργούν με ντίζελ, τα οποία ως τώρα συνήθιζαν να ρυμουλκούν τις αποσκευές.

charles de gaulle

Φυσικά, το πείραμα των αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων Orok δεν θα φέρει την επανάσταση στο αεροδρόμιο ή τη μεταφορά αποσκευών μέσα σε μια νύχτα.

Πράγματι, παρά τη δοκιμαστική τεχνολογία νέας εποχής, οι αρχικές φάσεις των δοκιμών είναι λίγο περιπετειώδεις.

Προς το παρόν αφορούν στα πρωτότυπα οχήματα Orok που μεταφέρουν άδεια εμπορευματοκιβώτια αποσκευών γύρω από μια αποθήκη εμπορευματικών μεταφορών της Air France, πολύ απομακρυσμένη από τα πραγματικά κινούμενα μέρη και τη δράση του αεροδρομίου.

Εάν είναι επιτυχημένο, αυτά τα οχήματα θα εξελιχθούν σε μεταφορείς επόμενης γενιάς που τελικά θα θέσουν τις βάσεις για τη γενικευμένη χρήση αυτοματοποιημένων συστημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης: Η Ουάσιγκτον καινοτομεί με τη δημιουργία Κέντρου Αεροπορίας Υδρογόνου

“Χάρη σε αυτό το πείραμα με τα αυτόνομα οχήματα της Orok, δοκιμάζουμε καινοτόμα εργαλεία μαζί με την Air France για τη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας των αεροπορικών εμπορευματικών δραστηριοτήτων, για τις οποίες το Paris-Charles de Gaulle αποτελεί ένα από τα κορυφαία αεροδρόμια”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Groupe ADP Edward Arkwright.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!