Το hypercar Valhalla είναι το πρώτο plug-in υβριδικό της Aston Martin

Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Aston Martin, το hypercar Valhalla, θα έχει 937 ίππους.

Η Valhalla είναι το δεύτερο από τα τρία mid-engine (κινητήρα τοποθετημένου στο κέντρο) μοντέλα που ετοιμάζεται να λανσάρει η Aston Martin.

Οι παραδόσεις της Valkyrie, στο οποίο ήδη υπάρχουν καθυστερήσεις, έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, με το mid-engine supercar της εταιρείας, την Vanquish, να έχουν ήδη ξεκινήσει.

Διαβάστε επίσης: Η Aston Martin Valkyrie AMR Pro είναι το απόλυτο «ασυμβίβαστο» hypercar

Η κυκλοφορία της Valhalla αποδεικνύει τη δέσμευση της Aston Martin για την κατασκευή μιας σειράς εξαιρετικών αυτοκινήτων”, δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος και ο μεγαλύτερος μέτοχος της Aston Martin, Lawrence Stroll.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Aston Martin Valhalla 

Η Valhalla χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης V-8 plug-in που προέρχεται από τη Mercedes-AMG και συνδυάζει έναν κινητήρα διπλού υπερσυμπιεστή 4,0 λίτρων με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για κάθε άξονα.

Η Aston Martin υπόσχεται τελική ταχύτητα 349 χλμ./ώρα και χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα.

Οι παραδόσεις της Valhalla αναμένεται να ξεκινήσουν το 2023.

Το αυτοκίνητο αναμένεται να κοστίσει μεταξύ 800.000 έως 970.000 δολαρίων και θα ανταγωνιστεί τη Ferrari Stradale SF90 των 986 ίππων, το πρώτο υβριδικό plug-in της ιταλικής εταιρείας.

Η Aston Martin Valhalla είχε αποκαλυφθεί για πρώτη φορά ως το πρωτότυπο AM-RB 003 στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019.

Η εκτέλεση της παραγωγής έχει εξελιχθεί σημαντικά προκειμένου να φτάσει στην παραγωγή αυτού του ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου“, ανέφερε σε δήλωση που έκανε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin, Marek Reichman.

Το εσωτερικό είναι μεγαλύτερο από της Valkyrie. Τα ρυθμιζόμενα πεντάλ και το τιμόνι επιτρέπουν τη στερέωση των βάσεων των καθισμάτων στη δομή του πλαισίου.

Η ανάρτηση στο μπροστινό μέρος είναι τύπου push-rod χρησιμοποιώντας εσωτερικά ελατήρια και αποσβεστήρες που μειώνουν το μη αναρτημένο βάρος.

Στην οδήγηση στην πόλη, ένα σύστημα ανύψωσης άξονα σηκώνει τη μύτη για να του επιτρέπει να οδηγείται σε εμπόδια.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικό hypercar με 1.929 ίππους και απίστευτες επιδόσεις

Το αεροδυναμικό σύστημα έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τη ροή αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ γενικότερα ο σχεδιασμός του συνδυάζει τη λειτουργικότητα με το στυλ και μάλιστα με έναν τρόπο που ταιριάζει σε μια νέα γενιά supercar.

Το εσωτερικό του έχει ως επίκεντρο τον οδηγό και η Aston Martin αποφάσισε να προσθέσει μια οθόνη αφής στη θέση που σε προηγούμενα μοντέλα υπήρχε μια θήκη για το smartphone του οδηγού.

Το Valhalla διαθέτει επίσης τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, η προειδοποίηση σύγκρουσης, το cruise control, η παρακολούθηση τυφλών σημείων και η πίσω κάμερα που χρησιμεύει για τη στάθμευση.

Μαζί με το Valhalla, μια plug-in υβριδική έκδοση του DBX SUV θα κυκλοφορήσει το 2023.

Ο εξηλεκτρισμός της Aston Martin 

Η Aston Martin μπόρεσε να προχωρήσει στα σχέδια σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της, αφού η Daimler συμφώνησε πέρυσι να μοιραστεί περισσότερη από την τεχνολογία της σε αντάλλαγμα μεριδίου 20% στην εταιρεία, από 2,3%.

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Aston Martin θα κυκλοφορήσει το 2025 ή το 2026 χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Mercedes, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Aston, Tobias Moers.

Τέλος, η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων σε 10.000 έως το 2024, από 5.809 πέρυσι.