Το λόμπι των ορυκτών καυσίμων προσπαθεί να «φρενάρει» την ηλεκτροκίνηση με Facebook Ads

Σύμφωνα με το Electrek, τo λόμπι των ορυκτών καυσίμων χρησιμοποιεί διαφημίσεις στο Facebook σε μια προσπάθεια να ματαιώσει ορισμένες πρωτοβουλίες που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος.

Το λόμπι του πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Facebook

facebook

Δύο από τα πιο ισχυρά λόμπι πετρελαίου και φυσικού αερίου στις ΗΠΑ – το American Petroleum Institute (API) και το American Gas Association (AGA) – κατακλύζουν το Facebook με εκατοντάδες στοχευμένες διαφημίσεις που αντιτίθενται σε βασικές πρωτοβουλίες για την νομοθεσία που αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος.

Τα δεδομένα διαφήμισης που αναλύθηκαν από το ανεξάρτητο think tank InfluenceMap δείχνουν ότι από τις 11 Αυγούστου, όταν η Γερουσία των ΗΠΑ ψήφισε τον σχετικό προϋπολογισμό, το API έχει δαπανήσει 423.000 δολάρια για διαφημίσεις στο Facebook που έχουν προβληθεί 21 εκατομμύρια φορές.

Διαβάστε επίσης: Γαλλογερμανική συμμαχία κατά της ΕΕ για την απαγόρευση πώλησης θερμικών αυτοκινήτων έως το 2035

Οι διαφημιστικές δαπάνες της AGA στο Facebook αυξήθηκαν, επίσης, από τις 11 Αυγούστου. Έχει δαπανήσει 18.000 δολάρια για στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook που έχουν προβληθεί 2,2 εκατομμύρια φορές.

Όλες οι διαφημίσεις μεταφέρουν παρόμοια μηνύματα που παροτρύνουν τους πολίτες να ζητήσουν από τον τοπικό τους αντιπρόσωπο «να καταψηφίσει τον «ενεργειακό φόρο».

Το διεθνές λόμπι πετρελαίου επηρεάζει τις Βρυξέλλες για να καθυστερήσουν την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης

electromobility

Νωρίτερα φέτος είχαμε επισημάνει ότι είχαν εμφανιστεί πολλοί υποστηρικτές μίας θεωρίας που αφορά άμεσα στην εξέλιξη και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, οι παράγοντες του πετρελαίου πιέζουν για την παραγωγή των – κατά τα άλλα αναποτελεσματικών, όπως υποστηρίζει η θεωρία – αυτοκινήτων υδρογόνου, επειδή θέλει να καθυστερήσει την ανάπτυξη, αλλά και την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.

Ο Michael Liebreich, ο οποίος ίδρυσε το BloombergNEF είχε αναλύσει αυτήν τη θεωρία και είχε σημειώσει ότι ήταν αντίθετος στη χρήση υδρογόνου σε ορισμένους τομείς, όταν σε αυτούς τους τομείς, υπάρχουν φθηνότερες και αποδοτικότερες ηλεκτρικές λύσεις.

Δύο τέτοιοι τομείς είναι αυτός του αυτοκινήτου, αλλά και η οικιακή θέρμανση. Ωστόσο, πιστεύει, ότι η βιομηχανίες πετρελαίου και φυσικού αερίου ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να πιέσουν σχετικά με το υδρογόνο.

Διαβάστε επίσης: Michael Liebreich: Το διεθνές λόμπι πετρελαίου επηρεάζει τις Βρυξέλλες για να καθυστερήσουν την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης

Ο Michael Liebreich είχε αναφερθεί, επίσης, σε μία έκθεση που διαπίστωσε ότι το λόμπι του υδρογόνου είχε δηλώσει συνολική ετήσια δαπάνη 58,6 εκατομμυρίων ευρώ στην προσπάθειά του να επηρεάσει τους πολιτικούς των Βρυξελλών.

Και οι βασικοί παράγοντες του λόμπι του υδρογόνου είναι εταιρείες ορυκτών καυσίμων.

Μεταξύ άλλων ο Michael Liebreich είχε δηλώσει τα εξής: “Το λόμπι του φυσικού αερίου έχει τεράστια επίδραση στη στρατηγική της ΕΕ για το υδρογόνο. Ενώ η Επιτροπή καθιστά σαφές ότι το καθαρό υδρογόνο πρέπει να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εξακολουθεί να θέλει να επενδύσει σε ορυκτό υδρογόνο.”