Το νέο Opel Astra εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά

Το Opel Astra εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά και θα διατίθεται ως plug-in υβριδικό με δύο επίπεδα επιδόσεων.

Ακούστε το άρθρο

Η Opel παρουσίασε τη νέα, έκτη γενιά του Astra και για πρώτη φορά το μοντέλο κυκλοφορεί με ηλεκτροκίνηση.

Η νέα γενιά Astra διατίθεται σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ ξεχωρίζει το νέο ψηφιακό ταμπλό και τα βελτιωμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού.

Η Opel περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης έως το 2028

Τη νέα γενιά του Astra σχεδίασε και εξέλιξε η Opel στην έδρα της, στο Rüsselsheim. Μάλιστα, εκεί θα λάβει χώρα και η παραγωγή της φέτος το φθινόπωρο.

Όπως ο προκάτοχός του, που είδαμε το 2015, το νέο μοντέλο φέρνει καινοτομίες στη συμπαγή κατηγορία. Αυτές, τις έβλεπαν μέχρι πρότινος πελάτες ακριβότερων οχημάτων.

 

Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν τη νέα γενιά Opel Astra

Το νέο Astra έχει μήκος 4 mm περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Ωστόσο, το μεταξόνιο είναι 13 mm μεγαλύτερο, αυξάνοντας αρκετά τον εσωτερικό χώρο.

Για την ώρα, η Opel, δεν έχει γνωστοποιήσει τις τιμές ή τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες. Οι επιλογές μετάδοσης της κίνησης του Astra θα είναι παρόμοιες με αυτές του “αδελφικού μοντέλου” Peugeot 308.

Το Astra  ηλεκτρικό για πρώτη φορά με ισχυρές, plug-in υβριδικές εκδόσεις

Το νέο Astra θα κυκλοφορεί με ισχυρά, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης και με πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel.

Το μοντέλο της Opel εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας και οι προσφερόμενες εκδόσεις ισχύος κυμαίνονται από 81 kW (110 hp) μέχρι 96 kW (130 hp) με τις εκδόσεις βενζίνης και diesel, ενώ η συνολική ισχύς των plug-in υβριδικών εκδόσεων φτάνει μέχρι τα 165 kW (225 hp).

Ένα εξατάχυτο κιβώτιο είναι στάνταρ με τα σύνολα βενζίνης και diesel, και έναν οκτατάχυτο αυτόματο (ειδική έκδοση για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις) προαιρετικό για τα ισχυρότερα κινητήρια σύνολα.

The new 2021 Opel Astra

Τα βελτιωμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού

Η Opel αναφέρει ότι η δυναμική οδήγηση του Astra έχει βελτιστοποιηθεί για ταξίδια που χρειάζονται υψηλή ταχύτητα ενώ πρόκειται και για το πρώτο Opel που διαθέτει το ψηφιακό πιλοτήριο Pure Panel, το οποίο διαθέτει δύο οθόνες 10 ιντσών, μια κεντρική οθόνη και το ταμπλό που βρίσκονται δίπλα-δίπλα ενώ διατίθεται επίσης head-up οθόνη.

Οι δυνατότητες υποστήριξης και ασφάλειας του οδηγού περιλαμβάνουν cruise control, ενεργό εντοπισμό λωρίδας και σήματα διασταυρούμενης κυκλοφορίας.

Το νέο Astra είναι ο ακρογωνιαίος λίθος των σχεδίων της Opel για επέκταση των πωλήσεων εκτός Ευρώπης

Η Opel ελπίζει επίσης ότι το νέο Astra, θα έχει την επιτυχία των πωλήσεων των δύο άλλων μοντέλων που λάνσαρε η μάρκα, όταν την αγόρασε ο όμιλος PSA δηλαδή το μικρό Corsa, αλλά και το Mokka.

Ο διευθύνων σύμβουλος Michael Lohscheller δήλωσε σχετικά σε συνέντευξη που έδωσε τον Απρίλιο, στο Automotive News Europe, ότι το νέο Astra αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των σχεδίων της Opel για αύξηση του όγκου των πωλήσεων, ειδικά καθώς η εταιρεία φεύγει εκτός Ευρώπης.

Διαβάστε επίσης: H Opel καινοτομεί στο e-Rally Cup με τη χρήση κινητής υποδομής φόρτισης

Οι προπαραγγελίες για το νέο Opel Astra ξεκινούν φέτος το φθινόπωρο. Οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

abb_img