Βίντεο: Δείτε τα πρώτα Microlino που βγήκαν στην παραγωγή

Το Microlino είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που συχνά αναφέρεται και ως microcar και μοιάζει με μια μοντέρνα εκδοχή μιας κλασικής BMW Isetta.

Η ελβετική εταιρεία κινητικότητας Micro πέρασε τα τελευταία χρόνια σχεδιάζοντας το καινοτόμο ηλεκτρικό όχημα Microlino και τώρα είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή του, συγκεκριμένα, την άνοιξη που μας έρχεται.

Με τη γραμμή παραγωγής σχεδόν ολοκληρωμένη, η εταιρεία μας δίνει μια πρώτη εικόνα στο πως θα είναι εν τέλει το συγκεκριμένο όχημα:

 

Στην πραγματικότητα το Microlino κατατάσσεται ως τετράκυκλο στην Ευρώπη κάτι παρόμοιο δηλαδή με την κατηγορία οχημάτων χαμηλής ταχύτητας ή τρίτροχων μοτοσικλετών στις ΗΠΑ.

Η μονάδα παραγωγής της Microlino κατασκευάστηκε στο Τορίνο της Ιταλίας ενώ η εταιρεία σχεδίαζε αρχικά να ξεκινήσει την παραγωγή μέχρι τα τέλη του 2021.

Αλλά όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα τα τελευταία δύο χρόνια, η αλλαγή των σχεδίων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχει γίνει πλέον…ο κανόνας.

H παραγωγή του Micolino αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους

Οι σχεδιαστές του Microlino, αν και απέδωσαν τις καθυστερήσεις στην τρέχουσα κατάσταση του COVID-19 και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες της εφοδιαστικής αλυσίδας, είπαν ότι η παραγωγή βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.

Ένας μικρός αριθμός οχημάτων συναρμολογείται ήδη, αλλά αυτά τα οχήματα θα χρησιμοποιηθούν για εσωτερικές δοκιμές και τη βελτιστοποίηση της όλης διαδικασίας.

Το ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Urban, Dolce και Competizione, καθώς και με τρεις διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών για αυτονομία 95, 175 και 230 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

microlino colours

O Ελβετός κατασκευαστής αυτοκινήτων αφού χώρισε τους δρόμους του με τον πρώην συνεργάτη του στην παραγωγή το 2019, αναθεώρησε εντελώς το μοντέλο.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραγγέλνουν τους δυσεύρετους ημιαγωγούς…απευθείας από μικρούς κατασκευαστές

Η ονομασία μοντέλου Microlino 2.0, η οποία χρησιμεύει ρητά για τη διαφοροποίησή του από τον προκάτοχό του, επίσης υποδηλώνει το γεγονός  αυτό. “Μετά από αρκετά χρόνια που αναπτύσσαμε το μοντέλο, και μετά από πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε, είμαστε υπερήφανοι που επιτέλους παρουσιάζουμε τη νέα σειρά του Microlino”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Wim Ouboter.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων εκδόσεων του Microlino

 Wim Ouboter
Wim Ouboter, επικεφαλής της εταιρείας που αναμένεται να κυκλοφορήσει το Microlino 2.0

Η Micro Mobility δημοσίευσε μια ενημέρωση σχετικά με την τελευταία έκδοση παραγωγής του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της τον Ιούνιο, σύμφωνα με την οποία, το Microlino 435 κιλών (είναι το βάρος του χωρίς την μπαταρία) διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική ισχύ 12,5 kW, μέγιστη ισχύ 19 kW και ροπή 118 Nm. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει έως και τα 90 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου που είναι εγκατεστημένη στο Microlino 2.0 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: με νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο (NMC) ή νικέλιο-κοβάλτιο-αλουμίνιο (NCA).

Όσον αφορά το ενεργειακό περιεχόμενο, υπάρχει επιλογή 6, 10,5 ή 14 kWh, όμως η μεγάλη μπαταρία δεν αναμένεται να είναι διαθέσιμη μέχρι τον Ιούλιο του 2022.

Δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση φόρτισης, παρά μόνο για τον χρόνο φόρτισης, ο οποίος -με φόρτιση AC- θα διαρκεί τέσσερις ώρες για τη μικρή και τη μεγάλη μπαταρία και τρεις ώρες για τη μεσαία μπαταρία.

Από αυτό μπορούμε ήδη να συμπεράνουμε ότι δεν λειτουργούν και οι τρεις εκδόσεις μπαταριών με την ίδια ισχύ φόρτισης. Όσον αφορά την εμβέλεια των 95, 175 και 230 χιλιομέτρων, επισημαίνεται ότι είναι στην ουσία προσωρινά νούμερα.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!