Η εξέλιξη της BMW, έχει περιλάβει αρκετές αλλαγές στη σχεδιαστική της γλώσσα. Οι γρίλιες των «νεφρών» παραμένουν μέρος των πραγμάτων, αν και τα τελευταία χρόνια οι αντιρησσίες οπαδοί της φίρμας, παραπονιούνται για τον τρόπο με τον οποίο κυριαρχούν πλήρως στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Η Neue Klasse, είναι η πιο πρόσφατη πλατφόρμα από το τμήμα σχεδίασης της BMW, με εμφάνιση ειδικά προσαρμοσμένη για την πλήρως ηλεκτρική γκάμα της μάρκας. Και το επόμενο μοντέλο που θα παρουσιάσει πάνω σε αυτή, θα είναι το ηλεκτρικό Χ5, γνωστό και ως iX5, που οι κατάσκοποι φωτογράφοι μας, συνέλαβαν να δοκιμάζει φορώντας ισχυρό καμουφλάζ σε δημόσιους δρόμους.
Το νέο στυλ EV της BMW, είναι αναμφισβήτητα φουτουριστικό και τονώνει τις γρίλιες των «νεφρών», καθιστώντας τις πιο στενές και όρθιες. Το iX3 είναι το πρώτο από τα οχήματα Neue Klasse που κάνει το ντεμπούτο του, ως η ηλεκτρική εναλλακτική της Χ3 . Πρόκειται να βγει στην παραγωγή τον Ιούλιο του 2025. Και φαίνεται ότι το iX5 θα είναι το επόμενο.
Το Electric BMW X5 μοιάζει με το iX3
Με την πρώτη ματιά, μοιάζει πολύ με τα πρωτότυπα iX3 που έχουμε ήδη δει, αλλά ένα έξυπνο μάτι θα παρατηρήσει ότι δεν είναι ακριβώς τα ίδια. Αυτό το όχημα είναι μεγαλύτερο τόσο σε πλάτος όσο και σε μήκος, αν και είναι εύκολο να μπερδευτείτε με μια γρήγορη ματιά.
Το καμουφλάζ κρύβει πολλή λαμαρίνα, αλλά υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που είναι ορατές αν κοιτάξετε πιο προσεκτικά. Οι λαβές μοιάζουν λίγο με αυτές που φαίνονται σε ορισμένα πρωτότυπα του Audi Q7. Βρίσκονται κάπως πάνω από τις πόρτες, κοντά στα παράθυρα, αντί να βρίσκονται κάτω στο πλάι της πόρτας.
BMW X5: Δύο διαφορετικά συστήματα κίνησης
Υπάρχουν επίσης πιθανώς δύο διαφορετικά πρωτότυπα αυτών των οχημάτων στις εικόνες, τα οποία πιθανώς δείχνουν δύο διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Για άλλη μια φορά, κοιτάξτε προσεκτικά και θα δείτε ότι υπάρχουν μεγαλύτερες κόκκινες δαγκάνες φρένων στη μία εκδοχή, που πιστεύουμε ότι είναι θα η πιο ισχυρή από τις δύο. Το μέγεθος του ελαστικού είναι επίσης ορατό στο πιο βασικό από τα δύο, με ελαστικά 275/40-22 μπροστά και 315/35-22 πίσω.
Η X5 αναμένεται να είναι διαθέσιμη τόσο ως βενζινοκίνητη όσο και ως ηλεκτρικό όχημα, επομένως είναι βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα πρωτότυπα κρυμμένα με καμουφλάζ. Μέχρι στιγμής, βλέπουμε απλώς ένα SUV Neue Klasse, κάτι που είναι λογικό, καθώς αποτελούν πλήρως το ήμισυ των παγκοσμίων πωλήσεων της BMW και σε ορισμένες περιοχές, αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της BMW.
Πηγή: Carbuzz