Nio: Σχεδιάζει διαφορετικούς σταθμούς αλλαγής μπαταριών

Η Nio πρόκειται να δημιουργήσει νέους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών για τη μικρότερη και πιο προσιτή μάρκα Firefly.

Ακούστε το άρθρο

Ο επικεφαλής της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Firefly δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους υπάρχοντες σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών Nio που έχουν ήδη δημιουργηθεί σε όλη την Κίνα και την Ευρώπη. Σύμφωνα με το CN EV Post , οι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Firefly είναι «ειδικοί, μικρότεροι σταθμοί», που έχουν απλούστερο σχεδιασμό και έχουν περίπου το μέγεθος ενός εμπορευματοκιβωτίου αποστολής.

Nio: Σχεδιάζει διαφορετικούς σταθμούς αλλαγής μπαταριών

Η Nio σχεδιάζει εδώ και αρκετό καιρό δύο ανεξάρτητες μάρκες για οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα μοντέλα πρόκειται να τοποθετηθούν με το όνομα Nio με τιμές που ξεκινούν από 300.000 γιουάν (επί του παρόντος περίπου 38.300 ευρώ). Η μάρκα Onvo , την οποία παρουσίασε η εταιρεία τον Μάιο (και την οποία η Κίνα αναφέρει ως Ledao), θα καλύπτει τη γκάμα από 200.000 έως 300.000 γιουάν (25.550 έως 38.300 ευρώ), ενώ η Fireflyθα προσφέρει τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τιμές μεταξύ 100.000 και 200.000 γιουάν (12.800 έως 25.550 ευρώ). Τα μοντέλα Onvo μπορούν να χρησιμοποιούν σταθμούς εναλλαγής μπαταριών Nio.

Nio: Σχεδιάζει διαφορετικούς σταθμούς αλλαγής μπαταριών

Η Nio βασίζεται σε μπαταρίες μεσαίας και μεγάλης εμβέλειας για τα μοντέλα της με υψηλότερη τιμή, με χωρητικότητα 75 kWh, 100 kWh και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και 150 kWh, που προορίζονται μόνο για μεγαλύτερα αυτοκίνητα με μακρύ μεταξόνιο. Τα αναμφισβήτητα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Firefly, είναι μικρότερα και κατασκευασμένα για την κατηγορία των μικρών και συμπαγών αυτοκινήτων. Αυτά τα αυτοκίνητα λοιπόν, απαιτούν αντίστοιχα μικρότερες και φθηνότερες μπαταρίες.

Nio: Σχεδιάζει διαφορετικούς σταθμούς αλλαγής μπαταριών

Η Nio έχει πρόσφατα συνάψει πολλές συνεργασίες για τους «μεγάλους» σταθμούς ανταλλαγής Nio και Onvo. Μέσω των οποίων και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων μπορούν επίσης να εξοπλίσουν τα οχήματά τους με μπαταρίες της Nio και έτσι να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο των σταθμών ανταλλαγής. Δεν είναι γνωστό αν τέτοιες συνεργασίες θα υπάρχουν και στο Firefly. Σημειωτέον, ωστόσο, ότι η Nio σχημάτισε μια συνεργασία με την Changan για σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών, ενώ αντίστοιχα και η Changan, έκανε μια κοινοπραξία μεταξύ της Changan Automobile και της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ford.

Επιπλέον, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας μπορεί να παρακολουθείται καλύτερα και να τεκμηριώνεται, επιτρέποντας την ευκολότερη επαναχρησιμοποίηση σε εφαρμογές δεύτερης «ζωής» χρήσης προτού ανακυκλωθούν. Η ζήτηση για τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες, αλλάζει το γεωπολιτικό τοπίο και σύμφωνα με τις βιομηχανικές πολιτικές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, η χρήση σταθμών ανταλλαγής μπαταριών για τη συντήρηση και την ανάκτηση πρώτων υλών, είναι πιθανό να είναι βασικό θέμα στο άμεσο μέλλον.

 

abb_img