Το μικρομεσαίο ηλεκτρικό βαν έχει στην αρχική έκδοση μήκος 4,8 μέτρα και οι διαστάσεις του διαφοροποιούνται από τη διαμόρφωση αμαξώματος. Συγκεκριμένα, το Maxus eDeliver 5 θα διατεθεί σε δύο παραλλαγές. Η L1 είναι η αρχική, με όγκο φόρτωσης 6,6 κυβικά μέτρα και μήκος χώρου φόρτωσης 2,65 μέτρα.
Στην L2 διαμόρφωση, το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 5,25 μέτρα, γεγονός που το φέρνει απέναντι από το VW ID. Buzz Cargo. Σε αυτή την περίπτωση, ο όγκος φόρτωσης ανέρχεται στα 7,7 κυβικά μέτρα και το μήκος στα 3,1 μέτρα.]
Αντίστοιχα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο είναι 1.190 κιλά, ενώ και στις δύο εκδόσεις, το νέο e-van μπορεί να ρυμουλκήσει έως 1,5 τόνο.
Αναφορικά με το κινητήριο σύνολο, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στον εμπρός άξονα είναι στα 120 kW (ή 163 ίπποι), με την Maxus να δηλώνει ότι η κατανάλωση κυμαίνεται στις 21 kWh ανά 100 χιλιόμετρα.
Η μπαταρία που τροφοδοτεί το ηλεκτρομοτέρ είναι φωσφορικού σιδήρου λιθίου με ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 64 kWh και βάσει της κινεζικής εταιρείας, εξασφαλίζει 335 χιλιόμετρα μεικτής οδήγησης.
Η Maxus δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τις δυνατότητες φόρτισης του νέου eDeliver 5, αλλά ανέφερε ότι σε ταχυφορτιστή με ισχύ 70 kW, μπορεί να φορτιστεί σε 42 λεπτά.
Όπως και στα υπόλοιπα επαγγελματικά της βαν, η κινεζική εταιρεία θα προσφέρει μαζί με το αυτοκίνητο 8ετή εγγύηση (ή έως 200.000 χιλιόμετρα) για τη μπαταρία.
Έτσι η κινεζική εταιρεία παρουσίασε επίσημα για πρώτη φορά το eDeliver 5, ένα επαγγελματικό βαν που έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στα eDeliver 3 και eDeliver 7. Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο eDeliver 5, θα γνωρίζουμε τον Σεπτέμβρη, μετά την αναλυτική παρουσίαση της Maxus στο Ανόβερο.