Η Hyundai σχεδιάζει να μειώσει κατά το ήμισυ τον αργό χρόνο φόρτισης των ηλεκτρικών της σε σύγκριση με τα τρέχοντα επίπεδα. Έτσι, τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai θα μπορούσαν να φορτιστούν πολύ πιο γρήγορα μέσω φορτιστών για το σπίτι και το γραφείο.
Η Hyundai αναφέρει στην τελευταία της έκθεση βιωσιμότητας, ότι εξετάζει το ενδεχόμενο μείωσης του χρόνου αργής φόρτισης κατά 50%, σε σύγκριση με τα τρέχοντα επίπεδα, με την εισαγωγή των αποκλειστικών πλατφορμών EV επόμενης γενιάς. Η εταιρεία αναπτύσσει μια πλατφόρμα «eM» για επιβατικά EV και μια πλατφόρμα «eS» για οχήματα με σκοπό την κατασκευή (PBV). Εκτός από τον ταχύτερο χρόνο αργής φόρτισης, στοχεύει στην αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας κατά 40% και της απόδοσης του κινητήρα κατά 28%.
Η Hyundai χρησιμοποιεί την τελευταία της μπαταρία στο Ioniq 5, το οποίο διαθέτει ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή 10,5 kW. Αυτό το πακέτο μπαταριών, είναι μια μονάδα ιόντων λιθίου 84 kWh που διαθέτει την τεχνολογία τέταρτης γενιάς της εταιρείας και η πλήρης φόρτισή της διαρκεί επτά ώρες και 35 λεπτά.
Εάν η Hyundai μειώσει σημαντικά τον χρόνο φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος, ας πούμε, στην περίπτωση του Ioniq 5 N, σε λιγότερο από τέσσερις ώρες, οι πελάτες μπορεί να μην χρειαστεί να συνεχίσουν να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Για παράδειγμα, θα μπορούσε κάποιος να αρχίσει να φορτίζει το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο μέσω ενός φορτιστή AC στο γραφείο του, όταν φτάσουν το πρωί και να το φορτίσουν πλήρως πολύ πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα.
Επιπλέον, καθώς οι πελάτες θα χρειαζόταν να βασίζονται λιγότερο συχνά σε φορτιστές DC, θα μείωναν σημαντικά το κόστος φόρτισής τους και θα επέκτειναν επίσης τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, μακροπρόθεσμα. Σε επίπεδο μάζας, η μειωμένη χρήση φορτιστών DC μπορεί επίσης να μειώσει το φορτίο, στο ηλεκτρικό δίκτυο.
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εστιάζουν στην αύξηση της εισόδου φόρτισης συνεχούς ρεύματος των ηλεκτρικών τους οχημάτων, με τις κινεζικές εταιρείες, να έχουν ξεπεράσει τα νούμερα πάνω από 500 kW. Ωστόσο, η βελτίωση της φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος, μπορεί να κάνει το μεγαλύτερο καλό για το οικοσύστημα φόρτισης παγκοσμίως.
Οι αναφορές των μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι η Hyundai θα χρησιμοποιήσει πρώτα την πλατφόρμα eM στο Genesis GV90, ένα SUV τριών σειρών καθισμάτων, πλήρους μεγέθους. Το ίδιο μπορεί να κάνει ντεμπούτο και στις βελτιώσεις αργής φόρτισης της Hyundai. Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, επιβεβαίωσε ότι τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα που βασίζονται σε πλατφόρμα eM, θα περιλαμβάνουν καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως περιστρεφόμενα καθίσματα στην πρώτη και δεύτερη σειρά, μια αναδυόμενη οθόνη και προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού, επιπέδου 3+.
Η Hyundai σχεδιάζει να προσφέρει ηλεκτροκίνητα οχήματα με πακέτα μπαταριών από κυψέλη, σε μονάδα που διαθέτουν καλύτερη ενεργειακή πυκνότητα από τις μονάδες κυψέλης σε μονάδα των μοντέλων που βασίζονται στην ηλεκτρονική αρθρωτή πλατφόρμα E-GMP. Επιπλέον, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει κυψέλες LFP, αντί για κυψέλες NCM σε ορισμένα αυτοκίνητα χαμηλότερης κατηγορίας, για να τις τιμολογήσει ανταγωνιστικά.
Η πλατφόρμα eM, θα καλύπτει τμήματα μοντέλων Β έως Ε και θα προσφέρει ευρύτερο φάσμα σε σύγκριση με το E-GMP. Στην εκδήλωση του CEO της Ημέρας Επενδυτών το 2023, η Hyundai είπε ότι θα λανσάρει τέσσερα mainstream EV και πέντε Genesis EV, βασισμένα στο νέο αρθρωτό πλαίσιο μεταξύ 2025 και 2030. Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι η Kia, θα χρησιμοποιήσει την ίδια πλατφόρμα για τέσσερα EV, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.