Το νέο MG HS που παρουσιάστηκε σήμερα στο Goodwood Festival of Speed θα διατίθεται σε δύο δυναμικές εκδόσεις, που τροφοδοτούνται από έναν αναβαθμισμένο βενζινοκινητήρα και ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η γκάμα των μονάδων κίνησης ξεκινάει με μια βενζινοκίνητη έκδοση. Ο 1.500άρης κινητήρας τούρμπο που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς, αποδίδει τώρα 169 ίππους και 275 Nm ροπής. Το νέο MG HS επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9.2 δλ., με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν θελήσει ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί προαιρετικά να το παραγγείλει και με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη.
Η δεύτερη εκδοχή του νέου SUV της MG, είναι η plug-in hybrid. Εδώ, ο 1.500άρης κινητήρας των 142 ίππων, συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 154 ίππων, εξασφαλίζοντας συνδυαστικά μέγιστη ισχύ, κοντά στους 300 ίππους, η οποία προσφέρει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, σε μόλις 6,8 δλ.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου που συνοδεύει την έκδοση PHEV του νέου MG HS, έχει πλέον χωρητικότητα 24,7 kWh, εξασφαλίζοντας μία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 120 χλμ.
Το νέο MG HS είναι ξανασχεδιασμένο σε σχέση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς, κυρίως στο εμπρός μέρος όπου είναι εμφανείς οι κάποιες ομοιότητες με το MG3, διαθέτοντας πλάτος 1.890 χλστ, μήκος 4.655 χλστ., για την ICE έκδοση και 4.670 χλστ. για την PHEV και 30 χλστ. αυξημένο μεταξόνιο, το οποίο ανέρχεται τώρα στα 2,765 μέτρα. Στον αντίποδα, το ύψος έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ.
Στο εσωτερικό η MG έχει «στολίσει» το νέο HS με δύο οθόνες 12,3 ιντσών. Όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, οι χώροι είναι αισθητά βελτιωμένοι σε σχέση με πριν, η ποιότητα αποδεδειγμένα καλύτερη, ενώ το πορτ μπαγκάζ, τώρα φτάνει τα 507 λίτρα χωρητικότητας.