Ο Όμιλος Mercedes-Benz παρέδωσε περίπου 51.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το δεύτερο τρίμηνο. Το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων αντιπροσώπευε 45.800 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν επίσης στο πρώτο εξάμηνο του έτους συνολικά.
Το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων Mercedes-Benz δεν μπόρεσε να διατηρήσει τις ηλεκτρικές παραδόσεις του σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο . Στην αρχή του έτους, η εταιρεία παρέδιδε 47.500 ηλεκτρικά οχήματα, αλλά το δεύτερο τρίμηνο, το ποσοστό αυτό ήταν περίπου 4% χαμηλότερο στις 45.800 μονάδες.
Σε επίπεδο Ομίλου -δηλαδή του Ομίλου Mercedes-Benz- οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 500 οχήματα το δεύτερο τρίμηνο σε 51.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φορτηγά – μια αύξηση κατά 1 τοις εκατό.
Ο Όμιλος Mercedes-Benz στο σύνολό του παρέδωσε 600.100 οχήματα σε όλους τους τύπους μετάδοσης κίνησης, που είναι αύξηση έξι τοις εκατό σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, αλλά και έξι τοις εκατό λιγότερο από το δεύτερο τρίμηνο του 2023. 496.700 από τις περισσότερες από 600.000 μονάδες αποδίδονται στη Mercedes – Benz.
Με τα 45.800 BEV, το μερίδιο EV σε επίπεδο επωνυμίας είναι 9,2 τοις εκατό και σε επίπεδο Ομίλου είναι 8,5 τοις εκατό. Συγκριτικά, το BMW Group έφτασε στο 17,4 τοις εκατό και εξαψήφιες παραδόσεις BEV το δεύτερο τρίμηνο – με 618.826 παραδόσεις σε όλους τους τύπους μετάδοσης κίνησης, το BMW Group βρίσκεται σε συγκρίσιμο επίπεδο.
Ενώ η τάση της BMW κινείται ξεκάθαρα προς τα BEV (και μακριά από τα PHEV), στη Mercedes-Benz Cars, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία και τα plug-in υβριδικά εξακολουθούν να είναι σχεδόν ομοιόμορφα, με 45.800 και 44.200 μονάδες, αντίστοιχα — μια αναλογία 51: 49.
Η μείωση των παραδόσεων BEV στη Mercedes-Benz Cars σημαίνει επίσης ότι μόνο 93.400 ηλεκτρικά αυτοκίνητα Mercedes παραδόθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους, 17 τοις εκατό λιγότερα από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι. Σε επίπεδο Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, οι παραδόσεις ηλεκτρικών μειώθηκαν κατά 16% στα 101.600 οχήματα.
Η Mercedes δηλώνει ότι η αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων έχει επιβραδυνθεί «σε σημαντικές αγορές καθώς η εταιρεία επικεντρώθηκε στην υγιή ανάπτυξη σε ένα περιβάλλον αγοράς που χαρακτηρίζεται από μεγάλες εκπτώσεις». Με άλλα λόγια, η πτώση των πωλήσεων έγινε αποδεκτή ως ένα βαθμό και η εταιρεία σκοπίμως δεν συμμετείχε (στο μέγιστο βαθμό) στη μάχη των εκπτώσεων.
Την ίδια στιγμή, η Mercedes σημείωσε αύξηση της ζήτησης για plug-in υβριδικά. «Η αυξημένη ζήτηση για plug-in-υβριδικά σε όλες τις μεγάλες περιοχές οδήγησε σε παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων κατά 27% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος», δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία.
Η εταιρεία είναι σίγουρη για το δεύτερο εξάμηνο του έτους και αναμένει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν – αλλά πιθανώς κυρίως λόγω των μοντέλων καύσης. «Χάρη στην πλήρη διαθεσιμότητα προϊόντων της E-Class, GLC και τις εισαγωγές στην αγορά των νέων μοντέλων Mercedes-AMG, της νέας G-Class και της ηλεκτρικής G-Class, οι συνολικές πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία. Ωστόσο, μένει να δούμε αν η ηλεκτρική G-Class με τις εξαψήφιες τιμές πώλησης θα συμβάλει πραγματικά σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων.
«Καθώς η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται, οι πελάτες της Mercedes-Benz μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα οχημάτων υψηλής τεχνολογίας καύσης, ηλεκτρικών μπαταριών ή υβριδικών οχημάτων.
Ειδικά τα plug-in υβριδικά μας αποδεικνύονται δημοφιλή, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 27% το 2ο τρίμηνο», δήλωσε η Britta Seeger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG. Μάρκετινγκ & Πωλήσεις.