Η «ανήσυχη» BYD, παρόλη την δεδομένη επιτυχία της στην ευρωπαική αγορά και όχι μόνο σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διαθέτει στη γκάμα της, σκέφτεται να κατασκευάσει τρία νέα plug-in υβριδικά, που θα σταθούν δίπλα στα ηλεκτρικά της.
Στην απόφαση αυτή της κινεζικής εταιρείας, σημαντικός παράγοντας ήταν, αν μη τι άλλο η κερδοφορία, αφού όλες οι παγκόσμιες στατιστικές ταξινομήσεων δείχνουν, την αυξανόμενη τάση των αγοραστών, προς τις υβριδικές εκδόσεις.
Η δυσπιστία της αγοράς στην Ευρώπη σχετικά με την αμιγώς ηλεκτροκίνηση, έχει να κάνει σε αρκετές περιπτώσεις, με τις υποδομές φόρτισης, την αυτονομία των EVs και την αξιοπιστία των μπαταριών στο χρόνο, μαζί και με άλλους συνοδευτικούς παράγοντες, όπως είναι οι «τσουχτερές» τιμές τους, αλλά και οι εκάστοτε ευρωπαικές ή κυβερνητικές αποφάσεις γύρω απο τις επιδοτήσεις.
Η BYD λοιπόν, θέλοντας να προλάβει τις εξελίξεις που θα φέρουν οι νέες επιβολές δασμών απο την ευρωπαική ένωση για όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται απο την Κίνα, εκτός απο την κατασκευή εργοστασίων στην γηραιά ήπειρο για να «ντριπλάρει» έντεχνα αυτές τις κυρώσεις, θα εμπλουτίσει την γκάμα της με νέες υβριδικές εκδόσεις, ανεβάζοντας κατακόρυφα το πρεστίζ και το προφίλ της, στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.
Μια είδηση που ήρθε από το βρετανικό Autocar, επιβεβαιώνει τα παραπάνω, το οποίο είχε επαφή με την Stella Li, πρόεδρο της εταιρείας, που δήλωσε ότι: «αρκετοί είναι οι άνθρωποι που θα ήθελαν ένα ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά το άγχος της αυτονομίας, τους κάνει να το ξανασκεφτούν. Κάτι στο οποίο δίνει λύση η τεχνολογία plug-in, που δεν θέτει τους περιορισμούς ενός ηλεκτρικού, όσον αφορά την αυτονομία».
Πιθανότατα το μοντέλο Seal U DM-i που ανήκει σε αυτήν την plug-in υβριδική τεχνολογία να ανοίξει το δρόμο για την BYD. Παρόλο που τα SUV έχουν μέχρι στιγμής πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά, η κινέζικη εταιρεία, πιθανόν να στραφεί σε μεγαλύτερο βαθμό, στις εκδόσεις σεντάν, όπως τα Seal 06 και Seal 07 που κυκλοφορούν ήδη στην Κίνα και θα έχουν στο άμμεσο μέλλον την τιμητική τους και στην Ευρώπη, κατασκευασμένα στα εδώ εργοστάσια της σε Ουγγαρία και Τουρκία.
Αυτό αποδεικνύεται με την γλώσσα των αριθμών, όπου στην Ισπανία, το 60-70% των πωλήσεων της BYD αφορούν το Seal U DM-i PHEV, με το 85% της συνολικής παραγωγής του, να πωλείται μέσα στην Κίνα. Έτσι το SEAL U αποτελεί αναμφισβήτητα, τον παγκόσμιο πρωταθλητή πωλήσεων της εταιρείας.
Μαζί με τις μελλοντικές υβριδικές εκδόσεις, η BYD σχεδιάζει να λανσάρει τρείς ακόμα αμιγώς ηλεκτρικές, αποκτώντας έτσι ηγετική παρουσία στις μικτές ευρωπαικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών.