Η Mercedes-Benz Trucks ολοκλήρωσε με επιτυχία την ευρωπαϊκή της περιοδεία με το eActros 600. Μετά από μια περιοδεία 45 ημερών αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης σε συνολικά 22 χώρες, τα δύο πρωτότυπα σχεδόν παραγωγής της Mercedes-Benz eActros 600, επέστρεψαν στο Wörth am Rhein, με 15.000 χιλιόμετρα περισσότερα στο κοντέρ.
Συγκεκριμένα, τα δύο οχήματα κάλυψαν 15.269 και 15.939 χιλιόμετρα αντίστοιχα με συνολικό ωφέλιμο φορτίο 40 τόνων το καθένα. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας, οι προγραμματιστές φόρτισαν τα δύο φορτηγά μεγάλων αποστάσεων αποκλειστικά σε δημόσια σημεία φόρτισης.
Τα δύο οχήματα ξεκίνησαν από την Φρανκφούρτη στις 11 Ιουνίου. Από εκεί, ταξίδεψαν βόρεια μέσω της Γερμανίας, μετά από περαιτέρω στάσεις μέσω της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας και τα δύο πρωτότυπα έφτασαν στο Βόρειο Ακρωτήριο, στα τέλη Ιουνίου.
Από εκεί ταξίδεψαν στη στεριά στο νοτιότερο σημείο της Ευρώπης: την Ταρίφα στην Ισπανία. Έφτασαν εκεί στα μέσα Ιουλίου. Από την Ταρίφα επέστρεψαν στη Γερμανία, με παράκαμψη μέσω των χωρών του Βελγίου, του Λουξεμβούργου και της Ολλανδίας.
Συγκεκριμένα, ταξίδεψαν μέσω Γερμανίας, Δανίας, Σουηδίας, Φινλανδίας, Εσθονίας, Λετονίας, Λιθουανίας, Πολωνίας, Τσεχίας, Αυστρίας, Σλοβακίας, Ουγγαρίας, Κροατίας, Σλοβενίας, Ιταλίας, Γαλλίας, Ισπανίας, Πορτογαλίας, Βελγίου, Ολλανδίας και Λουξεμβούργου.
Τα δύο δοκιμαστικά οχήματα κατέκτησαν την περιοδεία με κορυφαίους βαθμούς. Μπορούμε να ανατρέξουμε σε σχεδόν επτά εβδομάδες συναρπαστικών εμπειριών και συναντήσεων που μας επέτρεψαν να συλλέξουμε πολλές πολύτιμες γνώσεις», λέει ο Christof Weber, Επικεφαλής Παγκόσμιων Δοκιμών Mercedes-Benz Trucks.
«Ένα τέτοιο μνημειώδες ταξίδι απαιτεί σχολαστική προετοιμασία και προγραμματισμό, ειδικά όσον αφορά τη χρέωση στις δημόσιες υποδομές. Ακόμα κι αν οι εμπειρίες μας με τις στάσεις φόρτισης διέφεραν πολύ σε ορισμένες περιπτώσεις, ήταν προφανές ότι η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με ηλεκτρική μπαταρία είναι εφικτή. Η αυτονομία 500 χιλιομέτρων του eActros 600 χωρίς ενδιάμεση φόρτιση, ήταν πάντα ένας αξιόπιστος παράγοντας σχεδιασμού».
Ο Βέμπερ δεν έχει προχωρήσει ακόμη σε περισσότερες λεπτομέρειες. Η μεγαλύτερη μεμονωμένη απόσταση που διανύθηκε στο δρόμο προς το Βόρειο Ακρωτήριο ήταν 480 χιλιόμετρα, χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
Από το Lillehammer στο Stryn, ήταν λίγο πάνω από 330 χιλιόμετρα, με 40 τοις εκατό χρέωσης να απομένει για τον προορισμό. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής, έδειξε αυτονομία 220 επιπλέον χιλιομέτρων με την τρέχουσα κατανάλωση, δηλαδή 550 χιλιόμετρα συνολικά.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες από τον κατασκευαστή: Σύμφωνα με την εταιρεία, σκοπεύει να παράσχει πληροφορίες για τα συγκεκριμένα ευρήματα και αποτελέσματα από το «Mercedes-Benz eActros 600 European Testing Tour 2024» στο IAA Transportation στο Ανόβερο της Γερμανίας, τον Σεπτέμβριο.
Πηγή: daimlertruck.com