Ecojet: Παραγγέλνει 22 υδρογονο-ηλεκτρικούς κινητήρες από την ZeroAvia

Η Ecojet, η πρώτη ηλεκτρική αεροπορική εταιρεία, έχει στόχο να καταστήσει εφικτά τα αεροπορικά ταξίδια, χωρίς εκπομπές ρύπων για πρώτη φορά

Ακούστε το άρθρο

Η νεαρή σκωτσέζικη αεροπορική εταιρεία Ecojet, η οποία σχεδιάζει να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στο τέλος του έτους, υπέγραψε συμβόλαιο για την αγορά 22 υδρογονοηλεκτρικών κινητήρων ZA2000 από τη ZeroAvia. Οι κινητήρες πρόκειται να τοποθετηθούν εκ των υστέρων σε αεροσκάφη turboprop με 40 έως 80 θέσεις.

Η Ecojet με έδρα το Εδιμβούργο στοχεύει να γίνει η πρώτη αποκλειστικά ηλεκτρική αεροπορική εταιρεία του κλάδου, «επιτρέποντας τη ζωή» χωρίς άνθρακα. Η αεροπορική εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της, με αεροσκάφη συμβατικής ισχύος έως το τέλος του 2024, εκτελώντας δρομολόγια από και προς το Εδιμβούργο. Μόλις πιστοποιηθεί η τεχνολογία, το αεροσκάφος θα εξοπλιστεί εκ των υστέρων με υδρογόνο-ηλεκτρικούς κινητήρες ZA2000.

Ο Dale Vince, ιδρυτής της EcoJet, δήλωσε: «Η Ecojet, η πρώτη ηλεκτρική αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, έχει στόχο να καταστήσει εφικτά τα αεροπορικά ταξίδια με μηδενικό καθαρό, χωρίς εκπομπές ρύπων για πρώτη φορά. Έχουμε προχωρήσει ένα βήμα πιο κοντά υπογράφοντας μια συμφωνία για την αγορά 22 ηλεκτρικών κινητήρων υδρογόνου από τη ZeroAvia. Αυτό δεν είναι τίποτα λιγότερο, από μια επανάσταση στην αεροπορία, ο κόσμος μόλις πλησίασε ένα βήμα πιο κοντά προς μια λύση για βιώσιμα αεροπορικά ταξίδια».

Η αεροπορική εταιρεία, θα χρησιμοποιήσει αρχικά το πρώτο της αεροσκάφος μηδενικών εκπομπών με τους μικρότερους κινητήρες ZA600 της ZeroAvia για αεροσκάφη με έως και 20 θέσεις. Στόχος της Ecojet, είναι η κατασκευή ενός στόλου μεγαλύτερων περιφερειακών αεροσκαφών, για την εξυπηρέτηση των επιβατών σε βασικές εσωτερικές και μικρότερες διεθνείς διαδρομές.

Η ZeroAvia εργάζεται για ένα καθαρότερο μέλλον πτήσεων για όλες τις αερομεταφορές, ενεργοποιώντας την ηλεκτρική πρόωση. Η ZeroAvia εστιάζει κυρίως στην ανάπτυξη συστημάτων πρόωσης υδρογόνου-ηλεκτρισμού. Η εταιρεία έχει υποβάλει το πρώτο της σύστημα πρόωσης υδρογόνου για πιστοποίηση, για αεροσκάφη με έως και 20 θέσεις και εργάζεται σε έναν μεγαλύτερο κινητήρα, για αεροσκάφη με 40 έως 80 θέσεις.

Πηγή: zeroavia.com

abb_img