Tesla: Το κόλπο με την υγρή πετσέτα στο καλώδιο Supercharger είναι επικίνδυνο

Η Tesla προειδοποιεί για ένα «κόλπο» που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, όπου μια βρεγμένη πετσέτα, τοποθετείται γύρω από την υποδοχή Supercharger

Ακούστε το άρθρο

Η Tesla προειδοποιεί για ένα νέο «κόλπο» που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, με βάση το οποίο μια βρεγμένη πετσέτα, τοποθετείται γύρω από την υποδοχή Supercharger μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία φόρτισης. Η βρεγμένη πετσέτα το δροσίζει και θα πρέπει -θεωρητικά –  να εμποδίσει τον Supercharger να μειώσει την ισχύ φόρτισης, λόγω υπερθέρμανσης.

Το τρικ κοινοποιήθηκε στα social media και αφορά κυρίως τους παλιότερους V2 Supercharger. Μερικοί οδηγοί της Tesla, παρατήρησαν ότι οι σύνδεσμοι ζεσταίνονται πολύ όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες ήταν υψηλές. Καθώς η ισχύς φόρτισης στη συνέχεια παρέμεινε επίσης κάτω από τις αναμενόμενες τιμές, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διαδικασία φόρτισης επιβραδύνθηκε, επειδή η λαβή και πάνω από όλα οι επαφές σε αυτήν ήταν πολύ ζεστές.

Υπάρχουν αισθητήρες στις επαφές, που ανιχνεύουν υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες. Τα υψηλά ρεύματα φόρτισης, θερμαίνουν το βύσμα και το καλώδιο. Ας υποθέσουμε ότι το καλώδιο φόρτισης είναι ήδη ζεστό λόγω των εξωτερικών θερμοκρασιών. Χρειάζεται λιγότερος χρόνος για να επιτευχθεί μια κρίσιμη θερμοκρασία, οπότε το σύστημα μειώνει την ισχύ για την προστασία των εξαρτημάτων. Η βρεγμένη πετσέτα έχει σκοπό να το παρακάμψει.

Η αμερικανική ιστοσελίδα InsideEVs, είχε ήδη αναφέρει σχετικά με αυτό το τέχνασμα στις αρχές Μαΐου 2024. Πριν από λίγες ημέρες, ο επίσημος λογαριασμός χρέωσης της Tesla, απάντησε στην προ μηνών ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προειδοποίησε για το κόλπο: ακόμα κι αν οι παλαιότεροι υπερσυμπιεστές V2 με τα 150 kW έχουν χαμηλότερη χωρητικότητα φόρτισης από τους σταθμούς φόρτισης της γενιάς V3 και V4, αυτό δεν πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Επειδή στα 150.000 watt, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 400 volt έχει υπολογισμένο ρεύμα αιχμής 375 αμπέρ. Κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας φόρτισης, αυτό είναι περισσότερο από 300 αμπέρ για αρκετά λεπτά. Η παράκαμψη των μηχανισμών ασφαλείας, δεν είναι ασφαλής  και είναι εντελώς περιττή.

Πηγή: insideevs.com

abb_img