H First Hydrogen φέρνει το H2 utility van στην Ευρώπη

Μετά από επιτυχημένες δοκιμές στην Βρεττανία, η First Hydrogen θα διαμορφώσει μια αριστεροτίμονη παραλλαγή, του επαγγελματικού της οχήματος.

Ακούστε το άρθρο

Μετά από τέσσερις κινήσεις δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο, η First Hydrogen που διαμορφώνει μια αριστοτίμονη παραλλαγή, του ελαφρού επαγγελματικού της οχήματος με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Στόχος είναι η προσφορά του FCEV στις ΗΠΑ, το Μεξικό, τη Νότια Αμερική και την Ευρώπη.

Η First Hydrogen έχει τοποθεσίες στο Μπανκούβερ και το Μόντρεαλ στον Καναδά, καθώς και στο Λονδίνο στο Ηνωμένο Βασίλειο . Είτε έτσι είτε αλλιώς, η First Hydrogen έχει αναγνωρίσει την Ευρωπαϊκή Ένωση ως μια αγορά με μεγάλες δυνατότητες. «Η Επιτροπή [ΕΕ] θα εντείνει τη συνεργασία της με τις διεθνείς εταιρείες, για την ανάπτυξη καθαρού υδρογόνου και την ανάπτυξη αγορών υδρου.

Επιπλέον 200 εκατ. ευρώ που θα επενδύσει την Επιτροπή, θα δημιουργήσει συγκεκριμένες γεωγραφικές εγκαταστάσεις υδρογόνου σε γεωγραφικές περιοχές, όπως λιμάνια, βιομηχανικές ζώνες, αεροδρόμια κ.λπ, γνωστές και ως κοιλάδες υδρογόνου», λέει η εταιρεία.

Η Καλιφόρνια, η οποία μόλις κυκλοφόρησε τον πρώτο κόμβο υδρογόνου στις ΗΠΑ , είναι μια άλλη ενδιαφέρουσα αγορά, επισημαίνει η First Hydrogen. Ο κατασκευαστής προσφέρει ένα φορτηγό που λειτουργεί με υδρογόνο. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, προσφέρει αυτονομία μεταξύ 600 και 1.000 χλμ . Οι «ηλεκτρικές μονάδες κίνησης» προσφέρουν μέγιστη ισχύ 300 έως 408 PS , ενώ το σύστημα κυψελών καυσίου έχει καθαρή ισχύ 122 PS . Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το βαν έχει δοκιμαστεί εξαντλητικά στο Ηνωμένο Βασίλειο «σε διάφορες πραγματικές συνθήκες».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που δείχνουμε στις παγκόσμιες αγορές τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος υδρογόνου και κυψελών καυσίμου», λέει ο Balraj Mann, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου της First Hydrogen . «Κατά τη δοκιμή της Wales and West Utilities, σε χειμερινές συνθήκες, καταφέραμε να δείξουμε ότι το FCEV μας, ήταν σε θέση να διατηρήσει τα επίπεδα απόδοσης, ενώ με ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, υπάρχει λογική απώλεια, όσο πιο κρυο είναι ο καιρός. . Το πράσινο υδρογόνο, παρέχει σίγουρα βιωσιμότητα και μηδενικές εκπομπές, μειώνοντας έτσι το αποτύπωμα άνθρακα και συμβάλλοντας στους στόχους απαλλαγής από τον άνθρακα».

Πηγή: newsfilecorp.com  ,  firsthydrogen.com

abb_img