Σύμφωνα με δημοσίευμα των μέσων ενημέρωσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τη συνεργασία της Audi και της SAIC θα μπορούσαν να πωληθούν στην Κίνα χωρίς το διάσημο λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων της εταιρείας. Προφανώς με πρωτοβουλία της Audi.
Το πρακτορείο ειδήσεων Reuters αναφέρει, ότι η γερμανική εταιρεία, θέλει να διαφοροποιηθεί από τα μοντέλα της που πωλούνται ήδη στην Κίνα και να δώσει στα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μια πιο φρέσκια εικόνα. Ως εκ τούτου, το έμβλημα των τεσσάρων δακτυλίων της Audi παραλείφθηκε.
Τι θα αντικαταστήσει το λογότυπο της μάρκας στο μπροστινό και πίσω μέρος των νέων ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να γίνει σαφές το αργότερο τον Νοέμβριο. Η Audi σχεδιάζει να παρουσιάσει τα πρώτα της μοντέλα από τις εργασίες ανάπτυξης με τον Κινέζο κατασκευαστή SAIC, εκείνο τον μήνα.
Η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών επιβεβαιώθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2023, με φήμες να κυκλοφορούν ήδη από πριν. Οι πληροφορίες για τη συνεργασία ήταν ελάχιστες μέχρι στιγμής. Όταν υπογράφηκε η τελική συμφωνία, το δίδυμο ανέφερε μόνο την ανάπτυξη μιας κοινής «Προηγμένης Ψηφιοποιημένης Πλατφόρμας».
Καθώς το πρώτο μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά το επόμενο έτος, πιθανώς δεν θα είναι μια εντελώς νέα πλατφόρμα, αλλά μάλλον μια τροποποίηση μιας υπάρχουσας πλατφόρμας ειδικά για την Audi.
Επίσης, δεν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για το μοντέλο, το οποίο θα πωλείται στην Κίνα από το 2025. Σε προηγούμενη ανακοίνωση, η Audi δήλωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τη συνεργασία SAIC, για να παρουσιάσει ηλεκτρικά μοντέλα σε τμήματα που δεν καλύπτονται επί του παρόντος στην Κίνα.
Η Audi προσφέρει επί του παρόντος τα μοντέλα MEB Q4 e-tron και Q5 e-tron στην Κίνα. Το τελευταίο δεν έχει τίποτα κοινό με το μοντέλο καύσης (που κατασκευάστηκε στο Μεξικό), αλλά είναι το «παρακλάδι» της Audi του VW ID.6 X, ενός ηλεκτρικού SUV για την κινεζική αγορά.
Και τα δύο μοντέλα βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής μαζί στο Anting. Τον Απρίλιο, η Audi παρουσίασε την κινεζική έκδοση του πρώτου μοντέλου PPE, του Q6 e-tron, στην Auto China στο Πεκίνο. Το όχημα κατασκευάζεται από την FAW-Audi στο δικό της εργοστάσιο ΜΑΠ .
Σύμφωνα με παλαιότερη αναφορά του Reuters, η Audi θα μπορούσε να συντομεύσει το χρόνο κυκλοφορίας στην αγορά κατά περισσότερο από 30 τοις εκατό, χάρη στη συνεργασία με την SAIC. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, χρειάζεται την υποστήριξη των Κινέζων με δεδομένο, ότι η νέα πλατφόρμα του Ομίλου SSP, είναι πιθανό να καθυστερήσει αρκετά χρόνια.
Η Audi θέλει να παραμείνει «σε θέση να προσφέρει», μέχρι την καθυστερημένη κυκλοφορία της ηλεκτρικής της ναυαρχίδας VW Trinity (και συνεπώς της νέας πλατφόρμας του Ομίλου SSP). Η κυκλοφορία του Trinity στην αγορά, δεν αναμένεται μέχρι το 2029 (σε ορισμένες περιπτώσεις, γίνεται λόγος ακόμη και για το 2030), επομένως κανένα μοντέλο Audi σε αυτήν την πλατφόρμα, δεν μπορεί να αναμένεται νωρίτερα. Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα, το Trinity επρόκειτο να κάνει το ντεμπούτο του το 2026.
Πηγή: reuters.com