Το αφεντικό της Lucid, δημοσίευσε ένα γράφημα, που δείχνει πόσο τεχνολογικά προηγμένο είναι το «πακέτο» της εταιρείας, όσον αφορά την απόδοση των EV.
Η Lucid παράγει μερικά από τα πιο αποδοτικά ηλεκτρικά οχήματα που είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή και αυτό επιτεύχθηκε συνδυάζοντας αρκετές καινοτομίες, στις οποίες δεν έχουν πρόσβαση οι ανταγωνιστές της. Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα την Καλιφόρνια, ανέπτυξε και κατασκεύασε όλα τα βασικά εξαρτήματα εσωτερικά, σε αντίθεση με την εξωτερική ανάθεση ανάπτυξης σε τρίτους, κάτι που έχουν κάνει ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες με ανάμεικτα αποτελέσματα.
Στην προσπάθεια της εταιρείας να βελτιώνει συνεχώς την απόδοση των οχημάτων της , πρόσφατα ανακοίνωσε ότι το Air Pure, η πιο αποδοτική και προσιτή έκδοση του σεντάν Air, πέτυχε 8 χλμ ανά κιλοβατώρα , που ισοδυναμούν με 146 MPGe. Μετά την ανακοίνωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lucid, Peter Rawlinson, δημοσίευσε ένα γράφημα στο LinkedIn που δείχνει πόσο μακριά είναι το Air μπροστά από τους κύριους αντιπάλους του, τα ηλεκτρικά sedan, Tesla Model S , Porsche Taycan και Mercedes-Benz EQS.
Το γράφημα χρησιμοποίησε τις πιο αποδοτικές παραλλαγές των τριών αντίπαλων ηλεκτρικών σεντάν. Ο Rawlinson κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Lucid ήταν τόσο μπροστά, που θα χρειάζονταν χρόνια για να καλύψουν τους ανταγωνιστές τους, εάν διατηρούνταν οι τρέχουσες τάσεις.
Συνέχισε λέγοντας ότι «Η αποτελεσματικότητα είναι κρίσιμης σημασίας για τη δημιουργία ενός καλύτερου, ελαφρύτερου, πιο ευρύχωρου οχήματος μεγαλύτερης αυτονομίας και επηρεάζει άμεσα το κόστος κατασκευής. Ως εκ τούτου, η αποδοτικότητα είναι αναμφισβήτητα η πιο έγκυρη «λυδία λίθος» της βασικής τεχνολογικής ικανότητας μιας εταιρείας EV».
Σύμφωνα με το γράφημα, το δεύτερο καλύτερο όσον αφορά την απόδοση είναι το Tesla Model S και με βάση την τρέχουσα τάση, θα είναι σε θέση να ταιριάζει με την τρέχουσα απόδοση του Lucid Air Pure, σε οκτώ χρόνια από τώρα, το 2032.
Φυσικά, ο πραγματικός κόσμος δεν είναι τόσο απλός. Οι βελτιώσεις απόδοσης δεν είναι αποτέλεσμα γραμμών σε ένα γράφημα, αλλά σκληρής, δαπανηρής δουλειάς, μαζί με αλλαγές στη δομή της επένδυσης. Μεγάλο μέρος της βελτίωσης του Lucid από την κυκλοφορία του Air, για παράδειγμα, προήλθε από την κυκλοφορία φθηνότερων εκδόσεων με μικρότερες μπαταρίες, όπως το Pure που είναι ελαφρύτερες και πιο αποτελεσματικές.
Η Tesla, εν τω μεταξύ, θα μπορούσε να κάνει ένα τεράστιο άλμα επανασχεδιάζοντας το Model S με αρχιτεκτονική κατηγορίας 800 volt και μια νέα πλατφόρμα. Και παρά το γεγονός ότι το EQS έγινε κάπως λιγότερο αποδοτικό πέρυσι, είναι παράλογο να κάνουμε παρέκταση προς τα εμπρός και να υποθέσουμε, ότι η Mercedes κάπως χειροτερεύει όσον αφορά το σχεδιασμό αποδοτικών EV.
Ειλικρινά, είναι αξιοσημείωτο ότι το Model S είναι τόσο κοντά όσο είναι. Δεν έχει την ηλεκτρική αρχιτεκτονική 900 βολτ της Lucid, ή ακόμη και μια πλατφόρμα 800 βολτ όπως η Porsche Taycan. Η τελευταίο είναι αρκετά πίσω στο γράφημα του «Air on Rawlinson». Δεν είναι ούτε τόσο αποτελεσματικό όσο το σεντάν Mercedes EQS 400 volt, πιθανότατα λόγω της εστίασης της Porsche στις επιδόσεις.
Ο Peter Rawlinson έκανε πολλά δημόσια σχόλια τους τελευταίους μήνες, επισημαίνοντας τους τομείς στους οποίους η Lucid είναι μπροστά από την ομάδα και πόσο σίγουρος είναι για την επιτυχία της μάρκας. Έχει επίσης επικρίνει την Tesla και τον διευθύνοντα σύμβουλό της σε πολλές περιπτώσεις, επεσήμανε τις αδυναμίες των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών και ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρείας να γίνει mainstream με την κυκλοφορία ενός μεσαίου σεντάν και ενός crossover.
Μέχρι τότε, η εταιρεία επικεντρώνεται στην έναρξη της παραγωγής του Gravity, το οποίο, σύμφωνα με τον Rawlinson, θα είναι το καλύτερο SUV στον κόσμο.
Πηγή: insideevs.com