Το νέο μοντέλο του 2025 BYD Han DM-i ένα plug-in υβριδικό σεντάν έφτασε στους αντιπροσώπους στην Κίνα, πριν από την έναρξη των πωλήσεων. Το εξωτερικό του στυλ άλλαξε δραστικά, καθώς το νέο μοντέλο υιοθέτησε το εξωτερικό στυλ του σεντάν Han EV . Προηγουμένως, η οικογένεια BYD Han, αποτελούσε δύο φαινομενικά διαφορετικά μοντέλα: EV και PHEV (DM-i & DM-p). Το πλήρως ηλεκτρικό Han EV είχε κλειστό μπροστινό μέρος και λεπτούς προβολείς, ενωμένους με ένα επιχρωμιωμένο στοιχείο. Από την άλλη πλευρά, η έκδοση PHEV είχε μια τεράστια μάσκα ψυγείου, τραπεζοειδείς προβολείς και διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα.
Φαίνεται ότι οι πελάτες προτιμούν το εξωτερικό στυλ του Han EV, καθώς είναι πιο δημοφιλές από το αδερφάκι του DM-i. Αυτός είναι ίσως ο κύριος λόγος για την προσαρμογή της εμφάνισης του Han DM-i. Προηγουμένως, η κινεζική κυβερνητική ρυθμιστική αρχή αποκάλυψε ότι η BYD Song Pro DM-i, θα υιοθετήσει επίσης τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων EV. Έτσι, φαίνεται ότι η BYD θα προσαρμόσει σύντομα την εξωτερική σχεδίαση κάθε PHEV, της σειράς Dynasty.
Το νέο μοντέλο BYD Han DM-i, έφτασε στους αντιπροσώπους αρχικά σε γκρι χρώμα αμαξώματος. Διαθέτει κομψό αμάξωμα με κεκλιμένη γραμμή καπό και ομαλή γραμμή οροφής. Άλλα χαρακτηριστικά του Han DM-i, είναι οι αναδιπλούμενες χειρολαβές θυρών και η μαύρη επένδυση αντί για χρώμιο. Το μπροστινό άκρο του Han DM-i, διαθέτει ραντάρ κυμάτων mm. Από πίσω, έχει ένα ενιαίο πίσω φανάρι και την επιγραφή «Build Your Dreams».
Προηγουμένως, το BYD Han DM-i είχε εντοπιστεί κατά τη διάρκεια δοκιμών στο δρόμο με αισθητήρα LiDAR στην οροφή. Ωστόσο, το μοντέλο που εντοπίστηκε στον αντιπρόσωπο δεν έχει. Αυτό σημαίνει ότι ο αισθητήρας LiDAR θα είναι διαθέσιμος προαιρετικά στο μέλλον.
Το BYD Han DM-i, διαθέτει μεγάλες διαστάσεις 4995/1910/1495 χλστ, με μεταξόνιο 2920 χλστ. Το εσωτερικό του Han DM-i είναι επίσης σύμφωνο με το μοντέλο EV. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Han DM-i περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ICE 1,5 λίτρων με ισχύ 156 PS σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με 272 PS. Η μπαταρία LFP 18,3 kWh της FinDreams τροφοδοτεί το σύστημα. Η ηλεκτρική αυτονομία του Han DM-i είναι 102 χλμ. Το 2025 BYD Han DM-i θα βγει στην αγορά φέτος. Η τιμή του δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.
Πηγή: carnewschina.com