Η Skoda σκέφτεται να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία PHEV της SAIC

Η Skoda φέρεται να διαπραγματεύεται με τη SAIC, σχετικά με την πιθανή χρήση της τεχνολογίας DMH PHEV της κινεζικής εταιρείας

Ακούστε το άρθρο

Η Skoda φέρεται να διαπραγματεύεται με τη SAIC, σχετικά με την πιθανή χρήση της τεχνολογίας DMH PHEV της κινεζικής εταιρείας, για χρήση στις εκδόσεις της τσέχικης μάρκας στην κινεζική αγορά.

Η μάρκα Skoda πωλείται στην Κίνα ως μέρος της κοινοπραξίας SAIC Volkswagen και τα τελευταία χρόνια, αγωνίζεται για πωλήσεις DMH, που σημαίνει υβριδικό διπλής λειτουργίας και είναι το όνομα που δόθηκε στην τέταρτη γενιά του συστήματος PHEV της SAIC. Σε άλλες γενιές δόθηκαν διαφορετικά ονόματα, με την πρώτη γενιά να ονομάζεται EDU.

Η ανάπτυξη του συστήματος πρώτης γενιάς, ξεκίνησε ήδη από το 2010 και πρωτοεμφανίστηκε στο Roewe e550 το 2013. Το σύστημα PHEV τέταρτης γενιάς της SAIC, έκανε το ντεμπούτο του με το Roewe D7 στα τέλη του 2023 και έκτοτε εμφανίστηκε στο SUV D5X . Το σύστημα DMH χρησιμοποιείται επίσης στο MG HS δεύτερης γενιάς που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Skoda σκέφτεται να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία PHEV της SAIC

Όπως και η τεχνολογία της BYD DM 5.0, το σύστημα DMH SAIC χρησιμοποιεί είτε ατμοσφαιρικό είτε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων. Το sedan D7 DMH χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 112 PS, ενώ το D5X SUV χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 15FKE, ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 150 PS. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 15FKE χρησιμοποιεί τον κύκλο Miller και έχει θερμική απόδοση 43%.

Υπάρχει επίσης κάποια διαφοροποίηση στους κινητήρες που χρησιμοποιούνται στο σύστημα, με το D7 DMH να χρησιμοποιεί κινητήρα 204 PS ενώ το D5X έχει έναν ελαφρώς ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 208 PS. Κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής νωρίτερα φέτος στο νησί Hainan, ένα D5X κατάφερε μια συνδυασμένη αυτονομία 1.621 χλμ με μέση κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km, αν και δεν είναι σαφές υπό ποιες συνθήκες επιτεύχθηκε αυτό.

Για την ιστορία, το Roewe D5X χρησιμοποιεί μια μπαταρία 21,5 kWh. Η επίσημη αυτονομία των ηλεκτροκίνητων είναι 135 χλμ, με συνδυασμένη αυτονομία 1300 χλμ χρησιμοποιώντας το σύστημα μέτρησης CLTC.

Στα τέλη του 2022, αναφέρθηκε ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda Klaus Zellmer σκέφτηκε να αποσύρει τη μάρκα από την κινεζική αγορά και ότι θα ληφθεί απόφαση το 2023. Μέχρι στιγμής, δεν έχει ληφθεί απόφαση και ο Zellmer σχολίασε τον Οκτώβριο του 2023, ότι δεν ήταν ακόμη σαφές εάν η Skoda θα αποσυρόταν ή όχι.

Ο στόχος της Skoda με τη χρήση του συστήματος SAIC DMH, θα ήταν να παράγει αυτοκίνητα που ανταποκρίνονται περισσότερο στις απαιτήσεις των Κινέζων καταναλωτών. Το 2018, η Skoda πούλησε 341.000 αυτοκίνητα στην Κίνα, αλλά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, πούλησε μόλις 7.100.

Πηγή: carnewschina.com

 

abb_img