Η Audi επιβεβαίωσε ότι δεν θα αναθέσει άλλο μοντέλο στο βελγικό εργοστάσιο στις Βρυξέλλες, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό βρίσκεται στα πρόθυρα του κλεισίματος, ενώ ένας νέος διευθυντής εργοστασίου, θα αναλάβει μέχρι το τέλος της παραγωγής του Q8 e-tron.
Η διοίκηση της Audi ανακοίνωσε επίσημα στο εταιρικό συμβούλιο μεταξύ των εκπροσώπων της διοίκησης και των εργαζομένων στις Βρυξέλλες, ότι η εταιρεία με έδρα το Ingolstadt δεν θα κατασκευάσει νέο μοντέλο στο βελγικό εργοστάσιο. Η Audi επιβεβαίωσε τώρα αυτές τις πληροφορίες από το Automobilwoche.
Δεν υπάρχει δηλαδή σανίδα σωτηρίας τουλάχιστον όχι μέσα από τον Όμιλο. Καθώς η Volkswagen δεν έχει πλέον αποκλείσει το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία από αυτήν την εβδομάδα, προφανώς τουλάχιστον ένα εργοστάσιο οχημάτων και ένα εργοστάσιο εξαρτημάτων είναι υπό συζήτηση και είναι εξαιρετικά απίθανο η εταιρεία με έδρα το Wolfsburg ή άλλη μάρκα του Ομίλου, να έχει νέο μοντέλο που θα κατασκευαστεί στις Βρυξέλλες, ενώ ένα εργοστάσιο είναι κλειστό στη Γερμανία. Η Audi έχει επισημάνει τα δομικά προβλήματα του βελγικού εργοστασίου εδώ και αρκετό καιρό, ιδιαίτερα από τότε που ανακοινώθηκε η αναδιάρθρωση τον Ιούλιο .
Αυτό σημαίνει ότι το εργοστάσιο και οι υπάλληλοί του μπορούν μόνο να ελπίζουν ότι ένας εξωτερικός επενδυτής, ή άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων, θα αναλάβει το εργοστάσιο. Τον Αύγουστο, το συνδικάτο ανέφερε ότι ένας επενδυτής είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την Audi για το ίδιο το εργοστάσιο και κάποιο από το προσωπικό, αλλά όχι για τη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων. Η VW λέγεται επίσης ότι σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει μέρος του προσωπικού, για να δημιουργήσει την παραγωγή μπαταριών για άλλα εργοστάσια του Ομίλου. Ωστόσο, προς το παρόν δεν γίνεται πλέον λόγος για αυτό.
Η πρόκληση εκτός από το υψηλό κόστος εργασίας, είναι ότι το εργοστάσιο είναι σχεδόν αδύνατο να επεκταθεί λόγω της θέσης του ακριβώς δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές. Και καθώς δεν υπάρχει κατάστημα και χώρος τέτοιου τύπου στις Βρυξέλλες, μεγάλα μέρη του αμαξώματος πρέπει να παραδοθούν από άλλα εργοστάσια, γεγονός που αυξάνει επίσης το κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας. Επομένως, ένας πιθανός αγοραστής, θα χρειαζόταν επίσης μια δεύτερη τοποθεσία, για την παραγωγή εξαρτημάτων αμαξώματος.
Ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις που απαιτούνται στο Βέλγιο πριν από τις μαζικές απολύσεις και οι συζητήσεις σχετικά με μια πιθανή διαδικασία πώλησης, δεν θα διεξάγονται πλέον από τον τρέχοντα διευθυντή του εργοστασίου Volker Germann για την Audi. Η Audi ανακοίνωσε ότι ο διευθυντής θα αναλάβει νέες ευθύνες εντός της εταιρείας.
Ο Thomas Bogus θα αναλάβει τη διοίκηση της Audi Brussels στις 16 Σεπτεμβρίου. Ο Bogus είναι επί του παρόντος project manager για την παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων Audi. «Με την τεχνογνωσία του στην παραγωγή και τη διεθνή εμπειρία στον Όμιλο Volkswagen και Audi, ο Volker Germann συμμετείχε στενά στη στροφή προς την ηλεκτρική κινητικότητα στις Βρυξέλλες. Τον ευχαριστούμε για τις ακούραστες προσπάθειές του και την προσωπική του δέσμευση στον χώρο», λέει ο Gerd Walker, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την παραγωγή και την εφοδιαστική.
Πηγές: automobilwoche.de , audi-mediacenter.com