Το crossover BYD Sealion 05 DM-i αποκαλύφθηκε σε επίσημες εικόνες, μόλις δύο ημέρες μετά τη δημοσίευση εικόνων teaser. Η δυναμική έναρξη της εκστρατείας μάρκετινγκ, δείχνει ότι το Sealion 05 DM-i, θα εισέλθει σύντομα στην κινεζική αγορά. Είναι το αδερφάκι του Song Pro DM-i με το σύστημα μετάδοσης κίνησης DM 5 γενιάς με αυτονομία EV 93 χλμ.
Το Sealion είναι μια νεοσύστατη σειρά με την επωνυμία της BYD. Αποτελείται από ένα πλήρως ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό crossover. Το Sealion 07 EV έγινε το πρώτο μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς. Σήμερα, το BYD Song Plus (Seal U), πωλείται σε ορισμένες παγκόσμιες αγορές ως BYD Sealion 06. Το Sealion 05 DM-i θα γίνει το βασικό μοντέλο αυτής της σειράς.
Το BYD Sealion 05 DM-i, ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της σειράς Ocean. Το μπροστινό του άκρο έχει μια τεράστια μάσκα χωρίς πλαίσιο και επιμήκεις ορθογώνιους προβολείς. Ο μπροστινός προφυλακτήρας, έχει μια αρκετά μεγάλη εισαγωγή αέρα για να διατηρεί τον κινητήρα δροσερό. Το νέο SUV, έχει πλαστική επένδυση γύρω από το κάτω μέρος του αμαξώματος και παραδοσιακές χειρολαβές θυρών.
Από το πλάι, μπορούμε να επισημάνουμε ότι το Sealion 05 DM-i έχει το σχέδιο κρεμαστής οροφής με μαυρισμένες κολόνες D. Το πίσω άκρο του βασικού επιπέδου SUV, έχει μια ενιαία ράβδο πίσω φώτων LED και έναν μινιμαλιστικό προφυλακτήρα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Sealion 05 DM-i, βασίζεται στο crossover BYD Song Pro DM-i. Ως αποτέλεσμα, αυτά τα δύο μοντέλα μοιάζουν αρκετά, ως προς τις συνολικές αναλογίες.
Το Sealion 05 DM-i διαθέτει τροχούς R19 με ελαστικά Chaoyang στις επίσημες εικόνες. Ωστόσο, η κινεζική ρυθμιστική αρχή, αποκάλυψε προηγουμένως ότι αυτό το SUV θα έχει επίσης επιλογές τροχών R17 και R18. Οι διαστάσεις του Sealion 05 DM-I είναι 4710/1880/1720 χλστ με μεταξόνιο 2712 χλστ. Για λόγους σαφήνειας, είναι 28 χλστ πιο κοντό από το Song Pro DM-i.
Το Sealion 05 DM-i, διαθέτει το plug-in υβριδικό σύστημα 5 γενιάς BYD DM-i. Αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα BYD472QC 1,5 λίτρων με ισχύ 100 PS και τον ηλεκτροκινητήρα TZ210XYB με ισχύ 163 PS. Ο ίδιος ηλεκτρονικός κινητήρας τροφοδοτεί το sedan BYD Qin L. Με αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το Sealion 05 DM-i μπορεί να επιταχύνει έως και τα 180 χλμ./ώρα.
Το Sealion 05 DM-i διαθέτει επιλογές μπαταρίας LFP από τη FinDreams, μια θυγατρική της BYD. Η χωρητικότητά της φτάνει τις 18,3 kWh. Με μία μόνο φόρτιση σε λειτουργία EV, το Sealion 05 DM-i μπορεί να τρέξει αυτόνομα έως και 93 χλμ (CLTC). Η κατανάλωση του είναι 4,9 λίτρα/100 χλμ.
Το Sealion 05 DM-i, θα εισέλθει στην κινεζική αγορά σύντομα φέτος. Το εύρος τιμών του δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί. Ωστόσο, υποθέτουμε ότι θα βρίσκεται στο εύρος των 100.000 – 150.000 γιουάν 14.100 – 21.170 USD, ή αλλιώς ξεκινώντας από τα 12.710 ευρώ.
Πηγή: carnewschina.com