Σε φάση δοκιμών η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο Ferrari πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του το 2025, αλλά η εταιρεία παραμένει ακόμα με κλειστά χαρτιά

Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο από τη Ferrari πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του το 2025, αλλά η εταιρεία παραμένει σχολαστική σχετικά με τη σχεδίαση και τη θέση του στην αγορά. Ωστόσο, νέες κατασκοπευτικές λήψεις από το Maranello, αποκαλύπτουν αυτό που φαίνεται να είναι ένα πρώιμο δοκιμαστικό «μουλάρι» για το επερχόμενο EV, με προσωρινά εξαρτήματα, που προέρχονται από μοντέλα της Ferrari και της Maserati. Είναι μια κλασική κίνηση για δοκιμές σε πρώιμο στάδιο, με μεταμφίεση νέων κινητήρων και πλαισίου, κάτω από ένα τροποποιημένο κέλυφος, για να διατηρείται η τελική σχεδίαση κρυφή και οι φήμες να αναδεύονται.

Σε φάση δοκιμών η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari

Το mule μοιάζει με ένα coupe-crossover, που μετατράπηκε σε ένα γιγάντιο σπορ χάτσμπακ, που συνδυάζει το πεντάθυρο αμάξωμα μιας Maserati Levante SUV, με μεγάλους τροχούς και χαμηλωμένη ανάρτηση. Ενώ η χρήση του αμαξώματος της Levante υποδηλώνει ότι η Ferrari μπορεί να πειραματίζεται με μια πλατφόρμα που μοιάζει με SUV, η επιθετική, χαμηλωμένη στάση, υποδηλώνει ότι στοχεύουν σε κάτι με έμφαση τις επιδόσεις, είτε πρόκειται για ένα ακραίο crossover είτε για ένα ολοκληρωμένο supercar.

Ως δοκιμαστικό mule, πολλά εξωτερικά στοιχεία και στυλ είναι άσχετα, αλλά οι προβολείς LED μοιάζουν σαν να έχουν σηκωθεί κατευθείαν από τη Ferrari Roma, ενώ ο προσαρμοσμένος μπροστινός προφυλακτήρας με σπορ εισαγωγές τύπου BMW M2, πιθανότατα έχει σχεδιαστεί για διοχέτευση επιπλέον ψύξης για τους ηλεκτρικούς κινητήρες υψηλής απόδοσης και τα πακέτα των μπαταριών.

Σε φάση δοκιμών η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari

Ωστόσο, αρκετές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες τραβούν τα βλέμματα. Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης φαίνονται καθαρά διακοσμητικές, υποδεικνύοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Περαιτέρω τροφοδοτούν την ηλεκτρική εικασία, οι ζωηρές κίτρινες αυτοκόλλητες σημάνσεις σε σχήμα κεραυνού, που πλαισιώνουν το αμάξωμα και η εντελώς φραγμένη μπροστινή μάσκα, ένα ενδεικτικό σημάδι ενός EV, που δεν απαιτεί παραδοσιακή εισαγωγή αέρα, για την ψύξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου σε ελαστικά της Pirelli, απαιτούσαν τροποποιήσεις στους θόλους των τροχών της Maserati. Προστέθηκαν πλαστικές προεκτάσεις, για να προσαρμόσουν το ευρύτερο πλάτος της διαδρομής, υποδηλώνοντας ένα σύστημα τετρακίνησης, προσανατολισμένο στις επιδόσεις, πιθανότατα τροφοδοτούμενο από διάταξη διπλού ή ακόμα και τριών κινητήρων, για να διατηρήσει τη φήμη της Ferrari για ευελιξία και ισχύ.

Σε φάση δοκιμών η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari

Εντοπίσαμε για πρώτη φορά το «μουλάρι» τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, χάρη στον Ολλανδό φωτογράφο Derek Cornelissen που μοιράστηκε γενναιόδωρα τις λήψεις του μαζί μας. Τώρα, οι φωτογράφοι κατάσκοποί μας έχουν πιάσει κάτι που φαίνεται να είναι το ίδιο, ή ένα πολύ παρόμοιο δοκιμαστικό μουλάρι να περιφέρεται γύρω από το Μαρανέλο δίπλα σε ένα Purosangue παραγωγής, δίνοντάς μας μια πιο προσεκτική ματιά.

Ο συνδυασμός με το Purosangue είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, υπονοώντας πιθανώς κάποια κοινή τεχνολογία ή φιλοσοφία σχεδιασμού, ειδικά στη μηχανική πλαισίου για τη διαχείριση της δυναμικής ενός βαρύτερου ηλεκτρικού οχήματος. Όπως με τα περισσότερα πρώιμα mules, αυτή η Ferrari δεν αποκαλύπτει πολλά για τον τελικό σχεδιασμό.

Σε φάση δοκιμών η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari

Ωστόσο, υπαινίσσεται το πιθανό μέγεθος, δίνοντάς μας στοιχεία για το αναμενόμενο μεταξόνιο και το πλάτος της διαδρομής. Η Ferrari παραμένει σχολαστική σχετικά με το αμάξωμα και τις προδιαγραφές του πρώτου της EV, αφήνοντας την πόρτα ανοιχτή σε οτιδήποτε, ένα roadster, supercar, grand tourer, ή ακόμα και ένα crossover τύπου Purosangue, ίσως με δύο μόνο πόρτες.

Μια ανώνυμη πηγή με εσωτερική γνώση του θέματος αποκάλυψε πρόσφατα ότι το EV θα κοστίσει πάνω από 500.000 €, πράγμα που το καθιστά ουσιαστικά μια εξειδικευμένη προσφορά. Η ίδια πηγή ανέφερε ότι ένα δεύτερο EV βρίσκεται ήδη στα αρχικά στάδια ανάπτυξης, αν και η ημερομηνία κυκλοφορίας του δεν είναι κοντά.

Σε φάση δοκιμών η αμιγώς ηλεκτρική Ferrari

Ας ελπίσουμε ότι η Ferrari θα μεταβεί σύντομα από τα «μουλάρια» δοκιμών στα πραγματικά πρωτότυπα του EV με το τελικό αμάξωμα παραγωγής, δίνοντάς μας μια καλύτερη αίσθηση του σχεδιασμού και της παρουσίας του. Κάθε φορά που εμφανίζεται, είναι έτοιμο να είναι τόσο πολικό όσο το Purosangue, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πηγή: carscoops.com

abb_img