Στις 9 Σεπτεμβρίου, ο Chen Zhuo, πρόεδρος της Avatr, ανακοίνωσε ότι το Avatr 07, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Chongqing της Κίνας και θα κυκλοφορήσει επίσημα στις 26 Σεπτεμβρίου. Η προπώληση άνοιξε στις 30 Αυγούστου, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις BEV και EREV, με αρχιτεκτονική 800 V. Οι πληροφορίες τιμολόγησης δεν έχουν ανακοινωθεί αυτή τη στιγμή.
BEV RWD: Ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 343 PS.
BEV AWD: Ηλεκτρικός κινητήρας με απόδοση 343 PS + μπροστινός ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 256 PS και χρόνος επιτάχυνσης 0 – 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Τόσο το RWD όσο και το AWD είναι εξοπλισμένα με πακέτα μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου που παρέχονται από την CATL, παρέχοντας αυτονομία CLTC 650 χλμ και 610 χλμ, αντίστοιχα.
EREV RWD: Διαθέτει το σύστημα επέκτασης αυτονομίας Kunlun της Changan που αποτελείται από έναν κινητήρα 1,5T ισχύος 156 PS + ηλεκτρικό κινητήρα 314 PS.
EREV AWD: Ίδια επέκταση αυτονομίας, με πίσω ηλεκτροκινητήρα ισχύος 314 PS + 178 PS η ισχύς του μπροστινού ηλεκτροκινητήρα. Χρόνος επιτάχυνσης 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα. Η μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 39,05 kWh παρέχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία CLTC 230 χλμ και 220 χλμ, αντίστοιχα.
Το σύστημα επέκτασης αυτονομίας Kunlun, διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου. Σε ανηφόρα ή κατηφόρα, η ροπή μπορεί να ρυθμιστεί σύμφωνα με τις πραγματικές συνθήκες του δρόμου, μειώνοντας κατά 60% τις αλλαγές στο πεντάλ του γκαζιού και τη συχνότητα πέδησης.
Το Avatr 07 έχει διαστάσεις 4825/1980/1620 χλστ και το μεταξόνιο είναι 2940 χλστ, τοποθετώντας το, ως μεσαίου μεγέθους SUV. Ο Chen Zhuo ισχυρίστηκε ότι το Avatr 07 έχει περισσότερες από 30 βελτιστοποιήσεις σχεδίασης για τη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας και υιοθετεί τη σχεδίαση New Emotive Luxury.
Επιπλέον, το έξυπνο σύστημα οδήγησης του αυτοκινήτου. τροφοδοτείται από το Huawei Qiankun ADS 3.0, το οποίο υλοποιείται μέσω 27 αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένου ενός lidar 192 γραμμών.
Άλλες τεχνολογίες περιλαμβάνουν το έξυπνο σύστημα ελέγχου διανύσματος στροφής iGVC που κατανέμει τη ροπή του οχήματος κατά το στρίψιμο για να κάνει τη στροφή πιο ομαλή. Ένα επίσης έξυπνο σύστημα ελέγχου ροπής στο τιμόνι iSTC, παρέχει ακριβή υποβοήθηση διεύθυνσης, μέσω παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της ροπής και της γωνίας οδήγησης του οχήματος. Επίσης υπάρχει το Taihang Intelligent Control Chassis, επιτυγχάνοντας απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 – 0 χλμ./ώρα σε 34,5 μέτρα.
Το πιλοτήριο που τροφοδοτείται από το σύστημα Harmony OS 4.0 της Huawei, υιοθετεί μια διάταξη τεσσάρων οθονών, που αποτελείται από μια ενσωματωμένη εξαιρετικά μεγάλη οθόνη 35,4 ιντσών, μια οριζόντια κεντρική οθόνη ελέγχου 15,6 ιντσών και δύο οθόνες 6,7 ιντσών σε κάθε άκρο για την εμφάνιση της ροής, των ψηφιακών πλαϊνών καθρεφτών.
Η κεντρική κονσόλα είναι εξοπλισμένη με ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και δύο ποτηροθήκες. Τα μπροστινά καθίσματα είναι τύπου μηδενικής βαρύτητας, τυλιγμένα με δέρμα Nappa και υποστηρίζουν μασάζ 8 σημείων + ηλεκτρική ρύθμιση 16 κατευθύνσεων.
Υπάρχουν επίσης 39 πηγές φωτός περιβάλλοντος σε όλο το εσωτερικό, με τη μεγαλύτερη λωρίδα φωτός να είναι 2854 χλστ. Επιπλέον, υπάρχουν 25 ηχεία για το ηχοσύστημα με μέγιστη ισχύ 2016 W καθώς και πανοραμική ηλιοροφή 1,1 m 2.
Πηγή: carnewschina.com