Η Tesla αποκάλυψε την διαδικασία της αρθρωτής «unboxed» κατασκευής EV, που θα χρησιμοποιηθεί στο επερχόμενο Robotaxi, σε μια νέα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας.
Στην Ημέρα Επενδυτών του 2023 της Tesla, η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε ένα νέο σύστημα κατασκευής αυτοκινήτων, το οποίο ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ ισχυρίστηκε ότι θα ήταν ταχύτερο, πιο αποτελεσματικό και θα επέτρεπε την παραγωγή φθηνότερων ηλεκτρικών οχημάτων. Η Tesla την αποκαλεί “Διαδικασία χωρίς κουτί”
Η γενική ιδέα είναι ότι η Tesla θέλει να μπορεί να εργάζεται σε ξεχωριστά τμήματα του οχήματος μεμονωμένα και να ενώνει το αυτοκίνητο μόνο σε μια νέα «πιο τελική» συναρμολόγηση. Διαφέρει από το πιο παραδοσιακό μοντέλο κατασκευής αυτοκινήτων να μετακινεί ολόκληρο το αμάξωμα του οχήματος σε μια γραμμή, μέχρι την τελική συναρμολόγηση.
Αυτή η νέα διαδικασία “unboxed” υποτίθεται ότι θα επέτρεπε την παραγωγή του “$25.000 Tesla”, αλλά όπως αναφέραμε προηγουμένως, ο Musk ακύρωσε τα δύο προγράμματα φθηνότερων οχημάτων που προορίζονταν να είναι σε αυτήν την πλατφόρμα και τώρα η Tesla σχεδιάζει μόνο να κατασκευάσει το Robotaxi σε αυτήν την πλατφόρμα.
Η Tesla έχει πλέον καταθέσει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για αυτήν τη μέθοδο συναρμολόγησης χωρίς κουτί, αποκαλύπτοντας περισσότερες πληροφορίες στη διαδικασία.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έγραψε στην αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας: «Μια αρθρωτή αρχιτεκτονική οχήματος για αποτελεσματική συναρμολόγηση οχημάτων. Η αρθρωτή αρχιτεκτονική του οχήματος, περιλαμβάνει την προετοιμασία ενός πλήθους μεμονωμένων τμημάτων ενός οχήματος, σε ένα πλήθος γραμμών υποσυναρμολόγησης, πριν από το σχηματισμό ενός πλήρους πλαισίου σώματος του οχήματος. Η αρχιτεκτονική του οχήματος, περιλαμβάνει περαιτέρω τη σύνδεση του πλήθους μεμονωμένων τμημάτων του οχήματος, σε μια κύρια γραμμή. Το πλήρες πλαίσιο του αμαξώματος του οχήματος, μπορεί να περιλαμβάνει μια μπροστινή πλευρά, μια πίσω πλευρά, μια πάνω πλευρά, μια κάτω πλευρά, μια αριστερή πλευρά και μια δεξιά πλευρά».
Η αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας αναφέρει επίσης τη «διακόσμηση», η οποία πιθανότατα αναφέρεται στη βαφή, στην προκειμένη περίπτωση, εξαρτημάτων πριν από τη συναρμολόγηση, κάτι που είναι νέο.
Η Tesla κατασκευάζει αυτήν τη στιγμή την πρώτη “unboxed” γραμμή συναρμολόγησης στο Gigafactory Texas στο Ώστιν. Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να μιλήσει περισσότερο για αυτό τον επόμενο μήνα, κατά την αποκάλυψη του Robotaxi.