Το αυτοκίνητο που μετατρέπει το νερό σε καύσιμο

Η σκέψη για κινητήρες που θα κινούνται με νερό αντί για ορυκτά καύσιμα, ιντριγκάρει εδώ και αρκετό καιρό τους μηχανικούς.

Ακούστε το άρθρο

Η σκέψη για κινητήρες που θα κινούνται με νερό αντί για ορυκτά καύσιμα, ιντριγκάρει εδώ και αρκετό καιρό τους μηχανικούς. Η ιδέα είναι να διασπάται το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο, που θα χρησιμοποιούνται σαν καύσιμο.

Η Electriq Global με έδρα το Ισραήλ, δημιούργησε την δική της τεχνογνωσία και τεχνολογία που μετατρέπει το νερό σε καύσιμο. Η τεχνολογία αυτή, εξάγει υδρογόνο από το νερό και το χρησιμοποιεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που κινεί το αυτοκίνητο.

Η εν λόγω τεχνολογία αναμένεται να αλλάξει την αυτοκινητοβιομηχανία εκ βάθρων τα επόμενα χρόνια. Το σύστημα υπόσχεται αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων με κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ και έχει καταφέρει στην πράξη, να καταστήσει την βενζίνη παρελθόν.

Πρόκειται για μια νανοτεχνολογία, που μπορεί να διασπάσει το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο μέσω μιας ειδικής μεμβράνης. Η τελευταία, λειτουργεί σαν ηλεκτρολυτικό στοιχείο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρισμό, για να διασπάσει τα μόρια του νερού. Στη συνέχεια, το υδρογόνο που παράγεται από την αντίδραση, τροφοδοτεί την κυψέλη καυσίμου του οχήματος.

Όταν το υδρογόνο φτάσει στην κυψέλη, σε συνδυασμό με οξυγόνο από τον αέρα, δημιουργεί ηλεκτρικό ρεύμα, δίνοντας ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα του αυτοκινήτου.

Η μεμβράνη που διασπά τα μόρια του, αναπτύχθηκε εφ όλης της ύλης από την Electriq Global. Περιέχει νανοϋλικά, που καθιστούν δυνατή την αντίδραση, χρησιμοποιώντας πολύ λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια. Αυτή η ανακάλυψη, συμβάλλει στο να γίνουν τα υδροκίνητα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, μια βιώσιμη πραγματικότητα, ενώ το όχημα εκπέμπει μόνο καθαρούς υδρατμούς και όχι επιβλαβείς ρύπους.

Η ερευνητική ομάδα της Electriq Global, έκαναν με επιτυχία δοκιμές το 2018, σε ένα Renault Clio διασκευασμένο έτσι ώστε, να λειτουργεί με το σύστημα καυσίμου υδρογόνου. Το δοκιμαστικό αυτοκίνητο, πέτυχε ταχύτητες άνω των 120 χιλιομέτρων τηνώρα και δεν χρειάστηκε καμία μετατροπή στον κινητήρα, εκτός από τη σύνδεση με μια εξωτερική δεξαμενή νερού και τον μετατροπέα καυσίμου.

Προγραμματίζονται περαιτέρω δοκιμές με τη χρήση ενός Suzuki Vitara SUV, που έχει τροποποιηθεί με μεγαλύτερο μετατροπέα καυσίμου και δεξαμενή νερού, για να επεκτείνει την αυτονομία του.

abb_img