Σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την παραγωγή, Gerd Walker, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ingolstadt, δεν βλέπει πλέον καμία χρήση για το εργοστάσιό της στις Βρυξέλλες, το οποίο απειλείται με κλείσιμο, και ως εκ τούτου τώρα αναζητά επενδυτή. Η Audi κατασκευάζει αυτήν τη στιγμή το ηλεκτρικό Q8 e-tron εκεί, αλλά η επόμενη γενιά του, θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στο Μεξικό.
Η εταιρεία έχει εξετάσει εντατικά μια ποικιλία επιλογών για την τοποθεσία και τις συζήτησε με τους υπαλλήλους, δήλωσε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την Production Walker σύμφωνα με την εφημερίδα Handelsblatt την Τρίτη. «Επικεντρωνόμαστε τώρα στην κοινή ομάδα εργασίας και στην αναζήτηση πιθανών επενδυτών, πάντα σε ανοιχτό και εποικοδομητικό διάλογο με τους κοινωνικούς εταίρους». Πρόσθεσε ότι δεν έχει ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση, για το μέλλον της τοποθεσίας.
Η αναζήτηση επενδυτή δεν αποτελεί έκπληξη. Η Audi είχε ήδη επιβεβαιώσει στις αρχές του μήνα ότι δεν θα αναθέσει άλλα μοντέλα στο βελγικό εργοστάσιο στις Βρυξέλλες. Ούτε κάποια άλλη μάρκα από το VW Group. Αυτό κατέστησε σαφές ότι δεν υπάρχει σωσίβιο για το εργοστάσιο που πλήττεται από την κρίση, τουλάχιστον όχι μέσα από τον Όμιλο.
Καθώς η Volkswagen πρόσφατα δεν απέκλεισε πλέον το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, είναι εξαιρετικά απίθανο η εταιρεία με έδρα το Βόλφσμπουργκ, ή άλλη μάρκα του Ομίλου, να κατασκευάσει ένα νέο μοντέλο στις Βρυξέλλες, ενώ ένα εργοστάσιο είναι κλειστό στη Γερμανία. Ειδικά καθώς η Audi έχει επισημάνει τα δομικά προβλήματα του βελγικού εργοστασίου εδώ και καιρό, ιδιαίτερα από τότε που ανακοινώθηκε η αναδιάρθρωση τον Ιούλιο .
Αυτό σημαίνει ότι το εργοστάσιο και οι υπάλληλοί του μπορούν μόνο να ελπίζουν ότι ένας εξωτερικός επενδυτής, ή άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων, θα αναλάβει το εργοστάσιο. Τον Αύγουστο, το συνδικάτο ανέφερε ότι ένας επενδυτής είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την Audi για το ίδιο το εργοστάσιο και κάποιο από το προσωπικό, αλλά όχι για τη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων.
Η VW λέγεται επίσης ότι σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει μέρος του προσωπικού για να δημιουργήσει την παραγωγή μπαταριών για άλλα εργοστάσια του Ομίλου. Ωστόσο, σύμφωνα με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την παραγωγή, Gerd Walker, η τελευταία ιδέα έχει πλέον ακυρωθεί.
Πηγή: handelsblatt.com