Η κινεζική εισβολή στην Ευρώπη συνεχίζεται, αλλά η τελευταία «επίθεση» είναι ενδιαφέρουσα, καθώς πρόκειται για ένα ηλεκτρικό pickup. Αυτό προέρχεται από τη MAXUS, μια μάρκα υπό την SAIC, η οποία κατέχει επίσης και την MG.
Ενώ η τελευταία είναι γνωστό όνομα, η MAXUS ήθελε να κάνει θραύση στο IAA Hannover, με το νέο τους eTerron 9. Τιμολογείται ως «το πρώτο ηλεκτρικό σειριακό φορτηγό 4×4 της Ευρώπης, που κατασκευάστηκε σε μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα».
Το MAXUS διαθέτει το σχέδιο «New Electrified Mecha», που δείχνει το μοντέλο να φορά μια πλήρως κλειστή μάσκα, που πλαισιώνεται από κάθετους προβολείς με φώτα ημέρας σε σχήμα C. Συνδέονται με ένα ηλεκτρικό κάλυμμα, το οποίο ανοίγει για να αποκαλύψει 236 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.
Όσον αφορά τις διαστάσεις, το pickup truck εκτείνεται σε μήκος 5.500 χλστ, γεγονός που το καθιστά 140 χλστ μακρύτερο από το Ford Ranger και 175 χλστ μεγαλύτερο από το Toyota Hilux. Η καμπίνα είναι εκπληκτικά απολαυστική, καθώς διαθέτει δίχρωμο δέρμα, καθώς και ανεξάρτητες οθόνες. Ενώνονται με μεταλλικές πινελιές, μια «πλωτή» κεντρική κονσόλα και ένα τιμόνι με δύο ακτίνες.
Οι αγοραστές θα βρουν επίσης 20 αποθηκευτικούς χώρους, καθώς και ένα ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού οκτώ κατευθύνσεων, με λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ. Η MAXUS πρόσθεσε ότι και τα δύο μπροστινά καθίσματα, μπορούν να αναδιπλωθούν για να δημιουργήσουν μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια ύπνου που έχει μήκος 1.700 χλστ.
Η ισχύς παρέχεται από μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 102 kWh, η οποία παρέχει αυτονομία WLTP 430 χλμ. Όταν πέσει χαμηλά, ένας γρήγορος φορτιστής 115 kW DC θα μεταφέρει τη φόρτιση της μπαταρίας από 20% σε 80% σε περίπου 40 λεπτά. Αυτή η φόρτιση δείχνει λίγο αργή, αλλά το φορτηγό διαθέτει επίσης λειτουργία Vehicle to Load που επιτρέπει στην μπαταρία να τροφοδοτεί πολλαπλές εξόδους 2,2 kW και 6,6 kW.
Το φορτηγό διαθέτει σύστημα τετρακίνησης διπλού κινητήρα, που παράγει συνδυασμένη ισχύ 442 PS. Επιτρέπει στο pickup να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα, σε 5,8 δευτερόλεπτα.
Το eTerron 9, έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως και 3.500 κιλά και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 620 κιλά. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μια αερανάρτηση με ρυθμιζόμενο ύψος η οποία προσαρμόζεται αυτόματα, ώστε το αμάξωμα να παραμένει σε σωστό ύψος από το έδαφος, ανεξάρτητα από το φόρτωμα.
Εκτός από την εξαιρετική άνεση, η αερανάρτηση επιτρέπει στον οδηγό να χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 60 mm ενώ βρίσκεται σε στάση, για ευκολότερο φόρτωμα και ξεφόρτωμα. Επίσης παρέχεται μια ποικιλία τρόπων οδήγησης όπως Normal, Sand, Mud και Custom.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο φέτος. Η Maxus θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες στις 9 Οκτωβρίου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων αναμένονται τον Ιανουάριο του 2025. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να υπερβαίνει τις €60.000.