Στις 22 Σεπτεμβρίου, η Changan παρέδωσε επίσημα το Nevo E07 SUV της προς προ-πώληση. Κατασκευασμένο με βάση την αρχιτεκτονική SDA της Changan, το Nevo 07 μπορεί να μεταμορφωθεί, μεταξύ των λειτουργιών SUV και pickup truck, ενώ διατίθενται σε εκδόσεις EV και EREV. Το Qiyuan είναι το αντίστοιχο εμπορικό σήμα Nevo στην Κίνα.
Έκδοση έξυπνης οδήγησης EREV Max: 249.900 γιουάν (35.400 USD)
Έκδοση έξυπνης οδήγησης EV Max: 269.900 γιουάν (38.300 USD)
Έκδοση EV Ultra υψηλής απόδοσης: 319.900 γιουάν (45.400 USD)
Το Nevo E07, τοποθετείται επίσημα ως ένα έξυπνο ηλεκτρικό SUV, μεσαίου προς μεγάλου επιπέδου, που εστιάζει σε ψηφιακά και έξυπνα χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή τον Οκτώβριο και θα λανσαριστεί και θα παραδοθεί το αργότερο, το τέταρτο τρίμηνο.
Όσον αφορά το μέγεθος του αμαξώματος, το μήκος, το πλάτος και το μεταξόνιο του Nevo 07 είναι 5045, 1996 και 3120 χλστ, αντίστοιχα, ενώ το ύψος είναι 1640/1665/1695 χλστ. Κατά την οδήγηση, η αερανάρτηση μπορεί να ρυθμίσει αυτόματα το ύψος του οχήματος, ανάλογα με την ταχύτητα οδήγησης, μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,237 Cd.
Η «ουρά» υιοθετεί τη σχεδίαση του πορτμπαγκάζ των φορτηγών, με ηλεκτρικό και ανασυρόμενο επάνω κάλυμμα, για να μεταμορφωθεί σε φορτηγό από SUV. Η φέρουσα ικανότητα φορτίου είναι 300 kg. Μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες «για να χορεύουν ταυτόχρονα», σύμφωνα με τον αξιωματούχο.
Άλλα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης επιπέδου 2+ που αναπτύχθηκαν από την Changan και δορυφορική επικοινωνία εντός οχήματος, την οποία η Changan ισχυρίστηκε, ότι είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που το κάνει.
Οι ενσωματωμένοι αισθητήρες είναι δύο lidar, ραντάρ κυμάτων πέντε χιλιοστών, 12 ραντάρ υπερήχων και 11 κάμερες υψηλής ευκρίνειας, που τροφοδοτούνται από ένα έξυπνο τσιπ οδήγησης NVIDIA Orin-x.
Η έκδοση EREV έχει δύο παραλλαγές: με μονοκινητήρα και με διπλό κινητήρα. Και οι δύο είναι εξοπλισμένες με προέκταση αυτονομίας, μέσω ενός κινητήρα 1,5Τ, με μέγιστη ισχύ 143 PS. Η έκδοση με έναν κινητήρα, έρχεται με έναν πίσω ηλεκτροκινητήρα ισχύος 314 PS, ενώ η έκδοση με δύο κινητήρες, προσθέτει έναν μπροστινό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 178 PS. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 39,05 kWh, παρέχοντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 200 χλμ και 185 χλμ, αντίστοιχα.
Για την έκδοση EV, η έκδοση με έναν κινητήρα είναι εξοπλισμένη με έναν πίσω ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 343 PS, ενώ η έκδοση με διπλό κινητήρα προσθέτει έναν μπροστινό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 256 PS. Όλα συνδυάζονται με τριμερή πακέτα μπαταριών λιθίου, παρέχοντας αυτονομία 551 χλμ, 651 χλμ, 701 χλμ και 1.000 χλμ. Υποστηρίζεται επίσης η γρήγορη φόρτιση υψηλής τάσης 800V, η οποία μπορεί να επιτύχει αυτονομία 365 χλμ μετά από φόρτιση για περίπου 15 λεπτά.
Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό, χωρίς πίνακα οργάνων. Το σύστημα AR-HUD 28,86 ιντσών και η κεντρική οθόνη ελέγχου 15,4 ιντσών αναλαμβάνουν τις περισσότερες από τις λειτουργίες απεικόνισης και λειτουργίας.
Τα κουμπιά του τιμονιού έχουν σχεδιαστεί για κύλιση και η κεντρική κονσόλα έχει δύο ποτηροθήκες και έναν πίνακα ασύρματης φόρτισης. Επιπλέον, ο συνοδηγός, έχει πρόσβαση σε μια οθόνη ψυχαγωγίας οροφής, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί, ή να ανοίξει μέσω ενός φωνητικού βοηθού AI.