Για τον Δείκτη φόρτισης EV, ο Όμιλος P3 εξετάζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται σε μια συγκεκριμένη περιοχή και τα κατατάσσει σύμφωνα με τις δυνατότητες μεγάλων αποστάσεων, τη φόρτιση σε πραγματικό χρόνο και την κατανάλωση. Το Kia EV6 κέρδισε την τελευταία ευρωπαϊκή σύγκριση το 2022, ενώ το Lucid Air GT ήταν ο νικητής του P3 Charging Index στη Βόρεια Αμερική .
Πάνω από δύο χρόνια αργότερα, ο Όμιλος P3 ετοιμάζεται να δημοσιεύσει έναν νέο Δείκτη Φόρτισης για την Ευρώπη, καθώς πολλά νέα μοντέλα είναι διαθέσιμα. Για παράδειγμα, το Lotus Emeya, το οποίο ήταν ο ξεκάθαρος νικητής του Charging Index Asia νωρίτερα φέτος. Η δεύτερη θέση πήγε στην Porsche Taycan και ο Hackmann πιστεύει ότι «η Porsche θα συνεχίσει να πιέζει, για να νικήσει τη Lotus» όσον αφορά την ισχύ φόρτισης.
Ο μάνατζερ εξηγεί, ότι για να καθορίσει έναν νικητή, η ομάδα του χρησιμοποιεί τον ίδιο φορτιστή και τις ίδιες συνθήκες για να δοκιμάσει όλα τα οχήματα. «Η μπαταρία είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο και αρχίζουμε να φορτίζουμε και στη συνέχεια, ρίχνουμε μια ματιά στην ισχύ φόρτισης και μια ματιά στην ώρα». Αλλά το EV πρέπει επίσης να είναι αποτελεσματικό για να κερδίσει τη σύγκριση. «Αυτό είναι σημαντικό γιατί αν έχετε κατανάλωση 30 kWh/100 χλμ, αυτή δεν είναι καλή κατανάλωση και αυτό το αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να είναι ο νικητής του δείκτη φόρτισης P3».
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το τελευταίο P3 Charging Index Europe δημοσιεύτηκε το 2022. Αυτό συμβαίνει επειδή η εταιρεία χρειαζόταν αρκετά νέα αυτοκίνητα για δοκιμή, κάτι που συμβαίνει τώρα. Σύμφωνα με τον Hackmann, η Porsche Macan θα είναι μέρος του επερχόμενου Δείκτη Φόρτισης, όπως και οι αναβαθμίσεις από άλλους κατασκευαστές OEM και «πολλά αυτοκίνητα από Ασιάτες υποψήφιους».
Το αν το Lotus Emeya θα κερδίσει και τον Ευρωπαϊκό Δείκτη Χρεώσεων μένει να φανεί. «Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο για τα άλλα αυτοκίνητα. Αλλά όσον αφορά την κατανάλωση, ορισμένα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να μας εκπλήξουν».
Πηγή: https: electrive.com