Στις 24 Σεπτεμβρίου, κυκλοφόρησε το Luxeed R7. Η Luxeed είναι μια επωνυμία που αναπτύχθηκε από κοινού μεταξύ της Chery και της Huawei χρησιμοποιώντας το οικοσύστημα Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA) της Huawei. Οι προ-πωλήσεις του αυτοκινήτου, ξεκίνησαν στις 10 Σεπτεμβρίου και ως συνήθως με το λανσάρισμα, οι τιμές είναι ελαφρώς χαμηλότερες από τις προπωλήσεις. Μας εξέπληξε επίσης το γεγονός ότι στην πραγματικότητα υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις, αντί για τις τρεις που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας προπώλησης. Οι τιμές για το Luxeed R7 κυμαίνονται από 259.800 έως 339.800 γιουάν (36.950 – 48.300 USD).
Το R7 είναι το δεύτερο μοντέλο από τη μάρκα Luxeed. Αν και είναι ένα SUV coupe, η γενική του σχεδίαση είναι παρόμοια με αυτή του πρώτου μοντέλου, του S7 sedan. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κλειστή μάσκα και το σχεδιασμό των προβολέων. Αν και η Huawei θέλει να τονίσει ότι δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα, όλα τα σχέδια στο οικοσύστημα HIMA, έχουν παρόμοια σχεδίαση kunpeng.
Είναι ένα σχετικά μεγάλο αυτοκίνητο διαστάσεων 4956, 1981 και 1634 χλστ (l/w/h), με μεταξόνιο 2950 χλστ. Ως στάνταρ, το αυτοκίνητο διατίθεται με τροχούς 20 ιντσών, με δυνατότητα επιλογής και για τροχούς 21 ιντσών. Αν και μερικοί άνθρωποι θεωρούν το R7 ως ανταγωνιστή του Tesla Model Y, το αυτοκίνητο είναι στην πραγματικότητα 206 χλστ μακρύτερο και είναι ακόμη μεγαλύτερο από αυτοκίνητα όπως η BMW X6. Επιπλέον, έχει τη χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση για ένα SUV μαζικής παραγωγής, με Cd 0,219.
Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από έξι χρώματα: Κεραμικό Λευκό, Διαστημικό Γκρι, Επιχρυσωμένο Μαύρο, Κοσμοπολίτικο Κόκκινο, Μωβ «φάντασμα» και Μπλε Sunny. Διατίθενται επίσης προαιρετικές κόκκινες δαγκάνες φρένων της Brembo για πιο σπορ εμφάνιση.
Το αυτοκίνητο διαθέτει πλαίσιο Tuling. Χάρη στην έξυπνη αντίληψη της κατάστασης του οχήματος (iVSE), δίνει τη δυνατότητα στο R7, να διαπραγματεύεται διάφορους τύπους συνθηκών, συμπεριλαμβανομένων των εκτός δρόμου , όπως αναφέρθηκε χθες.
Χρησιμοποιώντας το πρώτο ενεργό σύστημα ελέγχου στις στροφές, χρησιμοποιεί μέσω του φρεναρίσματος, του power torque vectoring και του ελέγχου της ισχύος ροπής στους τέσσερις τροχούς διπλού κινητήρα και έτσι μπορεί να ακολουθήσει με ακρίβεια το δρόμο, μειώνοντας το αποτέλεσμα εξώθησης του οχήματος στις στροφές. Ισχυρίζεται ότι έχει 3% μεγαλύτερη σταθερότητα από το Tesla Model Y και 18% υψηλότερη από την BMW X6.
Υπάρχει επίσης μια έξυπνη λειτουργία ταξιδιού σε κατηφόρα, που μπορεί να ελέγχει προσαρμοστικά την ταχύτητα του οχήματος και να μειώνει την επέμβαση στο πεντάλ φρένων του οδηγού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και λιγότερη θέρμανση των φρένων. Το R7 που είναι εξοπλισμένο με αυτό το σύστημα, υποστηρίζεται ότι απαιτεί 67% λιγότερη παρέμβαση πέδησης από ένα Tesla Model Y και 63,8% λιγότερο από μια BMW X6.
Το Luxeed R7 διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά και ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Διαθέτει επίσης συνεχή μεταβλητή απόσβεση και αερανάρτηση. Στο εσωτερικό, οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής από τέσσερις συνδυασμούς χρωμάτων: White Sand Apricot, Amber Brown, Feather Red και Truffle Brown. Η Luxeed παρομοιάζει το εσωτερικό, με αυτό ενός γιοτ.
Στο βασικό εξοπλισμό, το αυτοκίνητο διαθέτει πίνακα οργάνων LCD 12,3 ιντσών και οθόνη infotainment 15,6 ιντσών. Υπάρχουν πίσω οθόνες ψυχαγωγίας, αν και δεν είναι ξεκάθαρο αν αυτό ισχύει μόνο για τα μοντέλα κορυφαίων προδιαγραφών. Το σύστημα ψυχαγωγίας, συνοδεύεται από Huawei MagLink μαζί με Huawei Sound.
Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι το σύστημα του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί το Huawei Harmony OS. Τα μοντέλα Pro διαθέτουν σύστημα ήχου 15 ηχείων, ενώ όλες οι άλλες εκδόσεις του αυτοκινήτου έχουν 17 ηχεία σε σύστημα ήχου 1000W. Υπάρχει επίσης ένα ψυγείο 8,2 λίτρων στην κεντρική κονσόλα που μπορεί να ελέγξει τη θερμοκρασία από 3-50°C.
Ως στάνταρ, το R7 διαθέτει κάθισμα μηδενικής βαρύτητας οδηγού μαζί με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα πίσω. Η έκδοση Max προσθέτει ένα κάθισμα μηδενικής βαρύτητας και για τον συνοδηγό. Υποστηρίζει ρύθμιση 18 κατευθύνσεων, μασάζ 10 σημείων και θερμαινόμενο στήριγμα ποδιών με μήκος 340 χλστ. Επιπλέον, όλα τα καθίσματα διαθέτουν στάνταρ λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω σειρά, έχουν γυαλί διπλής στρώσης θερμότητας και ηχομόνωσης.
Ο χώρος του πορτμπαγκάζ είναι 837 λίτρα με σχεδιασμό τριών χωρισμάτων και είναι αρκετά μεγάλος, για να χωρέσει τέσσερις βαλίτσες . Με τα καθίσματα χαμηλωμένα, ο όγκος αυξάνεται στα 2130 λίτρα. Υπάρχει επίσης ένας έξτρα χώρος 52 λίτρων, το οποίο διαθέτει ένα νέο σύστημα ανοίγματος, όπου αν χτυπήσετε το καπό δύο φορές, θα ανοίξει.
Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν στάνταρ πλατφόρμα υψηλής τάσης καρβιδίου του πυριτίου 800V. Οι εκδόσεις Pro και Max χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 292 PS τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ενώ η έκδοση Ultra προσθέτει επίσης έναν κινητήρα ισχύος 204 PS στον μπροστινό άξονα. Ο χρόνος επιτάχυνσης για τα 0-100 χλμ./ώρα, για την έκδοση με τον διπλό κινητήρα είναι μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Η έκδοση Pro έρχεται μόνο με μπαταρία 82 kWh, ενώ η Max έχει επιλογή μεταξύ αυτού του πακέτου ή ενός μεγαλύτερου πακέτου 100 kWh. Η αυτονομία είναι 667 χλμ και 802 χλμ, αντίστοιχα. Η τετρακίνητη έκδοση Ultra είναι διαθέσιμη μόνο με το μεγαλύτερο πακέτο των 100 kWh και έχει αυτονομία έως και 736 χλμ, ενώ όλες οι αποστάσεις μετρώνται χρησιμοποιώντας το σύστημα μέτρησης CLTC. Υποστηρίζεται ότι η αυτονομία θα αυξηθεί κατά 200 χλμ με πέντε λεπτά φόρτισης και το αυτοκίνητο μπορεί να προσθέσει 400 χλμ σε 15 λεπτά.
Η έκδοση Pro θα συνοδεύεται από το σύστημα Huawei Qiankun ADS 3.0. Τόσο το Max όσο και το Ultra προσθέτουν μια μονάδα Huawei Lidar 192 γραμμών για χρήση του πλήρους συστήματος Qiankun. Οι μαζικές παραδόσεις των εκδόσεων Max και Ultra πρόκειται να ξεκινήσουν στις 15 Οκτωβρίου με τις παραδόσεις της pro έκδοσης να ξεκινούν στις 15 Νοεμβρίου.
Πηγή: carnewschina.com