Η Mitsubishi αποκάλυψε το ανανεωμένο Outlander PHEV που αναβαθμίστηκε για το 2025, το οποίο μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο με το προηγούμενο της 4ης γενιάς, αλλά περιέχει σημαντικές αλλαγές κάτω από το αμάξωμα.
Αν και οι οπτικές αλλαγές είναι ελάχιστες, διαθέτει βελτιωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, μεγαλύτερη μπαταρία και ένα εντελώς νέο σύστημα ψυχαγωγίας.
Αυτή η αναβάθμιση του Outlander PHEV, συμπίπτει με την ανακοίνωση, ότι έρχεται στην Ευρώπη από τον Μάρτιο του 2025. Τα μεγαλύτερα νέα είναι η αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία έχει αυξηθεί από 20 κιλοβατώρες σε 22,7 kWh.
Αυτό είναι αρκετό για μια αυτονομία WLTP μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα 86 χλμ και χάρη σε ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, η συνολική συνδυασμένη αυτονομία, έχει αυξηθεί στα 844 χλμ.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, είναι ο ίδιος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 2,4 λίτρων, ο οποίος συμπληρώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες για συνδυασμένη ισχύ 302 ίππων (από 252 ίππους) προσδίδοντας επιτάχυνση 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα.
Η Mitsubishi λέει ότι έχει βελτιώσει επίσης το σύστημα τετρακίνησης S-AWC για να παρέχει καλύτερη πρόσφυση, ενώ η ανάρτηση έχει τροποποιηθεί, για βελτιωμένο χειρισμό, όπως και το τιμόνι, για να διευκολύνει το παρκάρισμα, ενώ παράλληλα βελτιώνει την αίσθηση.
Αυτό που κάνει το πιο πρόσφατο σύστημα μετάδοσης κίνησης του Mitsubishi PHEV μοναδικό, είναι η ικανότητά του να λειτουργεί τόσο σε παράλληλη όσο και σε σειρά υβριδική λειτουργία.
Στην υβριδική λειτουργία, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια και δεν τροφοδοτεί τους τροχούς, λειτουργώντας ουσιαστικά σαν ένα ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας, όπως το Mazda MX-30 R-EV.
Εάν φορτίζετε τακτικά το Outlander PHEV, μπορείτε να περιμένετε ότι θα πλησιάσει την απόδοση που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής των 0,8 λίτρων/100 χλμ., που ισοδυναμεί με 294 mpg.
Στην Ευρώπη, θα έχει και τις δύο θύρες Type 2 και CHAdeMO, ενώ στις ΗΠΑ, η πρώτη αντικαθίσταται με ένα J1772, έχοντας μία θύρα σε κάθε πλευρά του οχήματος. Είναι επίσης ένα από τα λίγα plug-in υβριδικά, με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC και μέγιστη ισχύ 50 kW, που έδωσε στο μοντέλο τη δυνατότητα φόρτισης στο 80% σε 38 λεπτά.
Το νέο Outlander, έχει αναθεωρημένη μάσκα με ενεργά «παντζούρια», ελαφρώς διαφορετικά πίσω φώτα και νέας σχεδίασης ζάντες των 20 ιντσών. Στο εσωτερικό, η μεγάλη αλλαγή είναι η νέα μεγαλύτερη οθόνη infotainment 31,2 εκατοστών (από 22,8 εκατοστά στο παλαιότερο μοντέλο). Τρία νέα και βελτιωμένα συστήματα ήχου συμπληρώνουν την λίστα με τις νέες προσθήκες.
Η Mitsubishi θα αναλύσει λεπτομερώς τις εκδόσεις του αναβαθμισμένου μοντέλου για συγκεκριμένες αγορές, πιο κοντά στο δημόσιο ντεμπούτο του το 2025.