Η BYD είναι πλέον ο μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων της Κίνας

Οι πωλήσεις του Ομίλου BYD έφθασαν τις 419.426 τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 45,32% από έτος σε έτος.

Ακούστε το άρθρο

Πέρυσι, η BYD έγινε η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, η πρώτη φορά που μια κινεζική μάρκα κατείχε αυτή τη θέση. Η εταιρεία έγινε ακόμα πιο δυνατή και έγινε ο μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στην Κίνα. Τον Σεπτέμβριο, η BYD πέρασε επίσημα τη SAIC στην πρώτη θέση.

Η διεκδίκηση της SAIC για την πρώτη θέση, ήταν πάντα μάλλον αμφίβολη, χάρη στην εξάρτησή της από τις κοινοπραξίες των Volkswagen, General Motors και SAIC-GM-Wuling, με τις εξ ολοκλήρου εμπορικές μάρκες της SAIC, να αποτελούν ένα σχετικά μικρό ποσοστό των συνολικών πωλήσεων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όσον αφορά την BYD, αυτό το νούμερο πωλήσεων, περιλαμβάνει όχι μόνο τη μάρκα BYD αλλά και τις Denza , Fang Cheng Bao και Yangwang.

Οι πωλήσεις του Ομίλου BYD έφθασαν τις 419.426 τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 45,32% από έτος σε έτος. Οι σωρευτικές πωλήσεις, εν τω μεταξύ, ήταν 2.747.875 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 32,13% από έτος σε έτος.

Η BYD λανσάρει το νέο Song Pro DM-i με αυτονομία 1.400 χλμ και τιμή 14.370 ευρώ

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η SAIC δεν έχει καλή χρονιά το 2024. Αν και μέρος της μείωσης οφείλεται σε κατάρρευση των πωλήσεων από την κοινοπραξία της General Motors, τα προβλήματα είναι πιο συστημικά και επεκτείνονται επίσης στις μεγαλύτερες μάρκες της SAIC, ενώ οι κοινοπραξίες Volkswagen και Wuling, φαίνεται να παραμένουν σχετικά σταθερές.

Τα δεινά της SAIC επεκτάθηκαν μέχρι τον Σεπτέμβριο, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 35,03% σε ετήσια βάση στις 313.260 μονάδες. Αυτό σήμαινε ότι οι σωρευτικές πωλήσεις από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο ήταν χαμηλότερες από αυτές της BYD και ανήλθαν σε 2.649.333 μονάδες. Οι σωρευτικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 21,5% σε ετήσια βάση.

Όταν έγιναν μετρήσεις χρησιμοποιώντας στοιχεία παραγωγής και όχι πωλήσεων, υπήρξε ένα παρόμοιο αποτέλεσμα της εκθρόνισης της SAIC από την BYD.

 

abb_img