Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Τώρα η Citroën έχει αναθεωρήσει σε μεγάλο βαθμό το εξωτερικό του Ami και φαίνεται πολύ πιο τολμηρό από πριν.

Ακούστε το άρθρο

Η Citroën λάνσαρε το Ami το 2020, ως ένα προσιτό ηλεκτρικό μικρό EV, αποκλειστικά σχεδιασμένο για οδήγηση στην πόλη. Παρόλο που το κορόιδεψαν συχνά για τη χαμηλή ταχύτητα, το απλοϊκό εξωτερικό, τον αμφισβητούμενο χειρισμό και το φθηνό πλαστικό στο εσωτερικό, βρήκε 65.000 αγοραστές στα τέσσερα χρόνια που κυκλοφορεί στην αγορά.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Τώρα η Citroën έχει αναθεωρήσει σε μεγάλο βαθμό το εξωτερικό του Ami και φαίνεται πολύ πιο τολμηρό από πριν. Έχει επανασχεδιασμένες μπροστινές και πίσω φάσες και μερικά ψεύτο-πηχάκια στα μπροστινά φτερά. Φαίνεται πολύ πιο δυναμικό από πριν, με τους προβολείς του να φαίνονται ότι είναι ξεχωριστοί, αντί να είναι ενσωματωμένοι στη μάσκα.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς, έχουν σκοπό να θυμίζουν το κλασικό Citroën 2CV, το οποίο, αν κρίνουμε από το πώς η ανταγωνιστική Renault, αναβιώνει τα παλιά θρυλικά μοντέλα της για τα νέα EV, έχει κάθε λόγο να ξαναεμφανιστεί ως ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Ωστόσο, το πιο εντυπωσιακό μέρος του επανασχεδιασμού, δεν είναι οι νέες σχεδιαστικές επεμβάσεις εξωτερικά, αλλά οι τροχοί. Διαθέτουν τολμηρά καλύμματα πλήμνης με μοτίβο κύβου, που κάνει πραγματικά το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει οπτικά.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Το εσωτερικό εμφανίζεται αμετάβλητο, όπως και οι προδιαγραφές του οχήματος. Δεδομένου ότι το Ami ταξινομείται ως τετράτροχο L6 στην Ευρώπη (που επιτρέπει σε εφήβους ηλικίας 14 ετών να το οδηγούν νόμιμα σε ορισμένες χώρες), η τελική του ταχύτητα ρυθμίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ./ώρα. Έχει την ίδια μπαταρία 5,5 κιλοβατώρων όπως πριν, παρέχοντάς του αυτονομία 75 χλμ.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Η ισχύς φόρτισης εξακολουθεί να είναι περιορισμένη στα 3,6 kW, επομένως ένα wall box,θα φορτίσει πλήρως την μπαταρία σε λιγότερο από 4 ώρες.

Μαζί με την έκδοση παραγωγής του αναθεωρημένου Ami, η Citroën παρουσίασε επίσης το concept Ami Buggy Vision, το οποίο περιγράφεται ως «μια ρευστή προσέγγιση ενός μοντέλου, που είναι χαρακτηριστικό, διασκεδαστικό και αφιερωμένο σε ναυτικές δραστηριότητες αναψυχής». Διαθέτει ογκώδη ελαστικά εκτός δρόμου με επιπλέον πλάτος, πόρτες που μοιάζουν με σανίδες του σερφ και μια μεγάλη μπάρα φωτισμού LED.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Όσο δροσερό και αν φαίνεται και όσο ελκυστικό κι αν είναι ως ενοικίαση σε μια παραθαλάσσια τουριστική πόλη, η Citroën δεν έχει σχέδια να κάνει μια έκδοση τύπου buggy. Η Citroën πρόσφερε το περιορισμένης χρήσης My Ami Buggy εμπνευσμένο από μια προηγούμενη φιλική προς την παραλία φιλοσοφία, αλλά έκανε μόνο 50 μονάδες, οπότε δεν θα μπορούσατε να αποκτήσετε ένα.

Το επανασχεδιασμένο Citroën Ami είναι αρκετά πιο τολμηρό

Η ανανέωση του Ami κοστίζει μεταξύ 7.990 και 8.990 δολαρίων και η τιμή θα παραμείνει πιθανώς η ίδια.

abb_img