Η Renault θα κάνει την παρουσίαση του νέου της Renault Twingo E-Tech, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, με τη μορφή ενός εκθεσιακού αυτοκινήτου. Οι Γάλλοι συνεχίζουν να οδηγούν το κύμα νοσταλγίας, μετατρέποντας το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε φόρο τιμής στην πρώτη γενιά Twingo από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Η Renault εμμένει στα σχέδιά της για το νέο Twingo E-Tech, με αρχική τιμή μικρότερη από 20.000 ευρώ όταν το λανσάρει το 2026. Μέχρι πρόσφατα, ο κατασκευαστής είχε ακόμα στη γκάμα του το ομώνυμο Twingo Electric, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το επερχόμενο ρετρό-ηλεκτρικό όχημα, όσον αφορά την εμφάνιση.
Ωστόσο, η Renault απέσυρε αθόρυβα το τρέχον Twingo Electric τον Αύγουστο, δημιουργώντας έτσι τη βάση για το ρετρό EV, το οποίο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στο Novo Mesto της Σλοβενίας στο μέλλον. Και η γαλλική εταιρεία θέλει να δώσει στο Twingo E-Tech, άφθονο φως στην έκθεση στο Παρίσι. Ένα εκθεσιακό αυτοκίνητο με πολλές σχεδιαστικές αναφορές στην πρώτη γενιά του Twingo, από τη δεκαετία του 1990 θα εκτεθεί στο περίπτερο της Renault.
Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων έδωσε τις πρώτες εικόνες, για το πώς η Renault σκοπεύει να μεταφέρει τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του Twingo στην ηλεκτρική εποχή τον Νοέμβριο του 2023. Η τρέχουσα παρουσίαση, ακολουθεί ένα ξεκάθαρο μονοπάτι νοσταλγίας. Μετά τα R5 και R4, ένα τρίτο ρετρό αυτοκίνητο, θα αναβιώσει με το Twingo. Τα έντονα χρώματα και η προσέγγιση «εξανθρωπισμού», σχηματίζουν ένα κοινό παρονομαστή, αφού σύμφωνα με τη Renault, τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν «πρόσωπα».
Ενώ το ηλεκτρικό R5 θα κυκλοφορήσει φέτος, το ηλεκτρικό R4, που γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Παρίσι, θα ακολουθήσει το 2025. Το νέο E-Twingo υποτίθεται ότι θα κυκλοφορούσε τον επόμενο χρόνο, αλλά η Renault τώρα μιλάει για το 2026. Ας περάσουμε στο ίδιο το αυτοκίνητο της έκθεσης. Καταρχάς, η Renault δεν έχει δώσει ακόμη τεχνικά στοιχεία. Ωστόσο, το Twingo E-Tech, θα τοποθετηθεί ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο για αστική κυκλοφορία. Σχεδιαστικά, το show car, υιοθετεί αρκετά παιχνιδιάρικα στοιχεία από την πρώτη γενιά του Twingo.
Για παράδειγμα, βλέπουμε το επίπεδο ανερχόμενο παρμπρίζ, τις στρογγυλεμένες χειρολαβές των θυρών και τους στρογγυλούς προβολείς που προεξέχουν ελαφρώς από το καπό, πλαισιωμένους τώρα από δαχτυλίδια LED. Σε αντίθεση με το πρωτότυπο ωστόσο, το νέο αυτοκίνητο έχει πέντε πόρτες και σταθερή γυάλινη οροφή. Στο πίσω μέρος, τα κυρτά πίσω φώτα, μοιάζουν με τη σχεδίαση των μπροστινών προβολέων. Σύμφωνα με τη Renault, το Twingo E-Tech, «έχει επίσης ένα αδιαμφισβήτητο πρόσωπο. Η εκφραστική και συναρπαστική εμφάνισή του, προέρχεται από τους προβολείς και τις γραμμές του μπροστινού άκρου του.»
Η βαφή είναι ένα εντυπωσιακό λαμπερό πράσινο, το οποίο, σε συνδυασμό με μαύρα ματ στοιχεία, είναι κάπως πιο light, από το έντονο πράσινο που χρησιμοποιήθηκε για την παρουσίαση του ηλεκτρικού R5. Ωστόσο, η Renault συνεχίζει να παίζει το χαρτί των χρωμάτων, όπως και η προτίμησή της στις πρωτότυπες λεπτομέρειες.
Για παράδειγμα, νέο Twingo φαίνεται να έχει τρία ανοίγματα στο καπό (υπεύθυνα για τον αερισμό του κινητήρα στο πρωτότυπο), τα οποία μπορεί να χρησιμεύουν ως εξωτερική ένδειξη της στάθμης της μπαταρίας.
Η Renault χρησιμοποίησε για πρώτη φορά αυτό το ασυνήθιστο χαρακτηριστικό στο αμάξωμα, για το ηλεκτρικό R5. Όποιος πίστευε ότι ήταν απλώς ένα τέχνασμα ή κάποιο εφφέ, αποδείχθηκε ότι έκανε λάθος. Η ένδειξη της μπαταρίας στο καπό, τοποθετήθηκε στην σειρά παραγωγής.
Επομένως, το επίπεδο φόρτισης του οχήματος, όχι μόνο μπορεί να ελεγχθεί στο πιλοτήριο ή στην εφαρμογή, αλλά εμφανίζεται εξωτερικά και στο καπό, καθώς ο οδηγός πλησιάζει το όχημα. Ωστόσο, μένει να δούμε αν αυτό το χαρακτηριστικό θα συμπεριληφθεί και στην βασική έκδοση κάτω από 20.000 ευρώ, του μελλοντικού ηλεκτρικού Twingo.
Πηγή: press.renault.com