Θα δούμε τελικά το θηριώδες Renault 5 Turbo να γίνεται ηλεκτρικό;

Οι μηχανικοί της Renault επέλεξαν να εγκαταστήσουν ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που συνδυάζονται να αποδίδουν 375 ίππους και 700 Nm ροπής.

Ακούστε το άρθρο

Έχουν περάσει μόνο λίγοι μήνες από τότε που το Alpine A290 GT έκανε πρεμιέρα ως η έκδοση που είναι επικεντρωμένη στις επιδόσεις. Η νέα ηλεκτρική εποχή καλωσόρισε το Renault 5 E-Tech, όμως η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, «ψήνεται» για την κατασκευή ενός ακόμα πιο «εξωτικού» μοντέλου, με το διάσημο σήμα του Renault 5.

Θα δούμε τελικά το θηριώδες R5 Turbo να γίνεται ηλεκτρικό;

Πολύ πριν το νέο 5 E-Tech κάνει πρεμιέρα ως αντίπαλος του Mini Cooper EV, η Renault προσέφερε στους φανατικούς φίλους της και όχι μόνο, μια μελλοντική δελεαστική εμφάνιση του R5 Turbo 3E. Το αυτοκίνητο, που παρουσιάστηκε καθαρά ως φιλοσοφία, έμοιαζε με ένα σύγχρονο «όπλο» των ράλι της ομάδας Β και οι γνώστες λένε, ότι υπάρχει μια εσωτερική παρόρμηση στη Renault, για να γίνει αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο, πραγματικότητα.

Θα δούμε τελικά το θηριώδες R5 Turbo να γίνεται ηλεκτρικό;

Το Auto Express, ισχυρίζεται ότι το όχημα θα μπορούσε να κατασκευαστεί γύρω από ένα ειδικά προσαρμοσμένο πλαίσιο και μπορεί να κοστίσει εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Laurens van den Acker, αναγνώρισε ότι ένα τέτοιο όχημα «δεν ήταν ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων μας αυτή τη στιγμή», αλλά δεν αρνήθηκε την ύπαρξη του.

Θα δούμε τελικά το θηριώδες R5 Turbo να γίνεται ηλεκτρικό;

«Προφανώς, γεμίζουμε τα συρτάρια μας με σκίτσα των ονείρων μας και αυτό σίγουρα θα ήταν ένα από αυτά», είπε. «Έχουμε πάντα ιδέες, κάθε σχεδιαστής έχει τα αυτοκίνητα των ονείρων του στα συρτάρια του».

Θα δούμε τελικά το θηριώδες R5 Turbo να γίνεται ηλεκτρικό;

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου να γίνει πραγματικότητα σε σειρά παραγωγής. Στα τέλη του 2022, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε ότι η μάρκα είχε βρει έναν τρόπο να φέρει κοντά αυτό το concept στο δρόμο, αλλά είπε ότι όλα ήταν θέμα χρημάτων. Εκείνη την εποχή, ο de Meo αναγνώρισε ότι η Renault δεν είχε «βαθιές τσέπες».

Θα δούμε τελικά το θηριώδες R5 Turbo να γίνεται ηλεκτρικό;

Για το concept, οι μηχανικοί της Renault επέλεξαν να εγκαταστήσουν ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που συνδυάζονται για να αποδίδουν 375 ίππους και 700 Nm ροπής. Η παροχή στους κινητήρες, γίνεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 42 kWh και η Renault είπε ότι το αυτοκίνητο θα ζυγίζει μόλις 980 κιλά, ενώ θα μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα.

 

Πηγή: carscoops.com

abb_img