Η Nissan σχεδιάζει το δικό της αδελφάκι του ηλεκτρικού Renault Twingo, που έχει προγραμματιστεί για το 2026 από την Ampere, σε τιμή πώλησης κάτω των 20.000 ευρώ.
Όπως γράφει η Renault σε ένα δελτίο τύπου για τα πρώτα γενέθλια της θυγατρικής της Ampere, η Nissan ζήτησε από την Ampere υποστήριξη, για την ανάπτυξη του επόμενου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της κατηγορίας Α. Το υπό ανάπτυξη μοντέλο της Renault, είναι το Twingo, το concept του οποίου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από μερικές εβδομάδες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Η Nissan δεν εκπροσωπείται επί του παρόντος στην κατηγορία Α ή Β στην Ευρώπη (ανεξάρτητα από τον τύπο κίνησης). Το μικρότερο μοντέλο, είναι αυτή τη στιγμή το crossover Juke. Με τα μοντέλα Renault Twingo για την κατηγορία Α και Renault 5 για την κατηγορία Β, η Nissan θα εξυπηρετεί αυτές τις δύο κατηγορίες μεγεθών αμιγώς ηλεκτρικά.
Η προσαρμογή των μοντέλων της Renault, ταιριάζει με τη συμφωνία για την επανευθυγράμμιση της συμμαχίας των κατασκευαστών Renault, Nissan και Mitsubishi, η οποία οριστικοποιήθηκε στις αρχές του 2023. Σύμφωνα με αυτήν, οι εξελίξεις σε μια περιοχή δεν θα προωθούνται παράλληλα, αλλά μια μάρκα θα αναλαμβάνει το προβάδισμα (η Renault στην Ευρώπη) και οι άλλοι εταίροι της συμμαχίας, θα μπορούν αυτό να το κεφαλαιοποιήσουν.
Δεν υπάρχουν ακόμη πολλές λεπτομέρειες για το επερχόμενο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η Ampere ανακοίνωσε μόνο, ότι η Nissan «θα επωφεληθεί από τις νέες πρωτοποριακές διαδικασίες που εισήχθησαν, τη στρατηγική μείωσης του κόστους της Ampere και τον μειωμένο χρόνο ανάπτυξης». Το νεοσύστατο Advanced China Development Center, θα συμβάλει επίσης στην ταχύτερη ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Παρεμπιπτόντως, το δελτίο τύπου αναφέρει επίσης, ότι η τεχνολογία μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου, θα έχει ενσωματωθεί με επιτυχία στα οχήματα εντός 18 μηνών. Η Renault υιοθέτησε επίσημα τις μπαταρίες LFP, ανακοινώνοντας συνεργασίες με την LG Energy Solution και την CATL.
Επιβεβαιώνεται επίσης ότι οι μπαταρίες LFP, θα βασίζονται στην τεχνολογία cell-to-pack, ενώ το βήμα προς το cell-to-chassis, βρίσκεται επί του παρόντος υπό ανάπτυξη. Το Renault Twingo και συνεπώς και το αδελφάκι του της Nissan, θεωρούνται υποψήφια για χρήση των μπαταριών LFP από το 2026.