Hyundai: Στα σκαριά το νέο υδρογονοκίνητο Initium Nexo

Το Nexo Initium έχει την ικανότητα να σχεδιάζει τη βέλτιστη διαδρομή και να ενσωματώνει σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου

Ακούστε το άρθρο

Με το πρωτότυπο αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου υδρογόνου Initium, η Hyundai δίνει μια γεύση, της σχεδιαστικής γλώσσας, της νέας έκδοσης του Nexo, που έχει προγραμματιστεί για το 2025. Η Hyundai θα παρουσιάσει την ιδέα του νέου SUV H2, στο LA Auto Show και στο Auto Guangzhou τον Νοέμβριο, με τα πρώτα βασικά δεδομένα στο σύστημα κίνησης να είναι ήδη διαθέσιμα.

Hyundai: Στα σκαριά το νέο υδρογονοκίνητο Initium Nexo

Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία, σχεδιάζει το αντίστοιχο όχημα παραγωγής, για το πρώτο εξάμηνο του 2025, με τη Hyundai να αναφέρει ως αρχικά βασικά τεχνικά δεδομένα, ισχύ κινητήρα 204 PS και αυτονομία άνω των 650 χιλιομέτρων. «Με την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου της Hyundai, η εταιρεία αύξησε την απόδοση και έχει βελτιώσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας. «Αυτό εξασφαλίζει στους οδηγούς την ομαλή οδήγηση σε αστικές περιοχές και σε υψηλότερες ταχύτητες στους αυτοκινητόδρομους» όπως  λέει η εταιρεία.

Hyundai: Στα σκαριά το νέο υδρογονοκίνητο Initium Nexo

Ωστόσο, η προδιαγραφή αυτονομίας έως και 650 χιλιομέτρων, προκαλεί έκπληξη, καθώς το υπάρχον Nexo πέτυχε ήδη αυτονομία WLTP έως και 665 χιλιομέτρων, ή 565 χιλιομέτρων σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτονομίας EPA. Αν και η Hyundai ισχυρίζεται ότι οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι τροχοί προορίζονται να μειώσουν τον αέρα και την αντίσταση κύλισης, οι ζάντες όντως είναι πιθανώς ένα από τα λίγα σχεδιαστικά στοιχεία, που εξασφαλίζουν καλύτερη αντίσταση αέρα. Όσον αφορά το υπόλοιπο αμάξωμα, το Initium έχει απότομο μπροστινό μέρος, ενώ οι άκρες του, δεν είναι σχεδιασμένες για ιδανική ροή του αέρα. Η σχάρα οροφής επίσης, φαίνεται ότι είναι απίθανο να συμβάλει στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Hyundai: Στα σκαριά το νέο υδρογονοκίνητο Initium Nexo

Η Hyundai δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα καμία φωτογραφία του εσωτερικού. Η σχεδίαση του εσωτερικού, είναι συχνά μια πρόκληση στα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου, λόγω των μεγάλων κυλινδρικών δεξαμενών υψηλής πίεσης για το υδρογόνο. Αν και το δελτίο τύπου αναφέρει ένα ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό, δεν είναι ακόμα δυνατό να πειστεί κανείς γι’ αυτό, με την πρεμιέρα της εμπορικής έκθεσης σε λίγες εβδομάδες, να μας λύσει τις απορίες.

Hyundai: Στα σκαριά το νέο υδρογονοκίνητο Initium Nexo

Ωστόσο, ένα σημαντικό και ενδιαφέρον χαρακτηριστικό έχει ανακοινωθεί: το Initium έχει την ικανότητα να σχεδιάζει τη βέλτιστη διαδρομή και να ενσωματώνει σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου, χωρίς την ανάγκη πρόσθετων εφαρμογών. Επίσης είναι δυνατός ο έλεγχος της διαθεσιμότητας και της κατάστασης του σταθμού ανεφοδιασμού καθώς και τυχόν χρόνους αναμονής, σε πραγματικό χρόνο.

Πηγή: hyundai.news

abb_img