Η Nio θα παρουσιάσει το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο (PHEV) το 2026, με την επωνυμία Firefly. Θα στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Μέση Ανατολή, η Βόρεια Αφρική και η Ευρώπη, ανέφερε το Reuters.
Η εταιρεία θα κατασκευάσει υβριδικά για να αντιμετωπίσει τα εμπόδια, όπως η αργή επέκταση της υποδομής σταθμών ανταλλαγής μπαταριών και οι δασμολογικοί περιορισμοί, σημειώνει η έκθεση.
Οι πρόσθετοι δασμοί που επιβλήθηκαν από την ΕΕ, επηρεάζουν μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και δεν επεκτείνονται στα PHEV, με αποτέλεσμα πολλοί κινέζοι κατασκευαστές EV να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους. Η Nio υπόκειται σε πρόσθετο εισαγωγικό δασμό 20,8% επί του υφιστάμενου δασμού 10%, ανεβάζοντας το σύνολο στο 30,8%. Αυτό θα επηρέαζε σημαντικά τα σχέδια, για την επωνυμία Firefly, σε αρχικό στάδιο.
Η Nio λοιπόν, αποφάσισε να αναπτύξει ένα υβριδικό εκτεταμένης αυτονομίας, με την επωνυμία Firefly, κατόπιν συμβουλών από την CYVN Holdings, μια επενδυτική εταιρεία με έδρα το Άμπου Ντάμπι και σημαντικό επενδυτή στην εταιρεία, σημειώνει η έκθεση. Η CYVN πρότεινε ότι αυτή η κίνηση, θα μπορούσε να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων στη Μέση Ανατολή, όπου η υποδομή για την υιοθέτηση αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, είναι ακόμη ανεπαρκώς ανεπτυγμένη.
Η εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το υβριδικό μοντέλο μέχρι τα τέλη του 2026, με τις πωλήσεις να ξεκινούν το 2027, λένε οι πηγές. Το μοντέλο θα διατίθεται αποκλειστικά στο εξωτερικό, καθώς η Nio σκοπεύει να διατηρήσει την κινεζική γκάμα της επικεντρωμένη σε οχήματα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η Nio λειτουργεί πάνω από 2600 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών στην Κίνα.
Η κατασκευή υποδομής ανταλλαγής μπαταριών εκτός Κίνας, είναι πιο δύσκολη από ό,τι αναμενόταν για τη Nio. Η εταιρεία έθεσε αρχικά τον στόχο της να εγκαταστήσει 120 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2023. Από σήμερα, η Nio έχει εγκαταστήσει 57 σταθμούς ανταλλαγής σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Η Nio άνοιξε ένα εργοστάσιο κατασκευής σταθμού ανταλλαγής μπαταριών στην Ουγγαρία, στο Biatorbágy, το οποίο ξεκίνησε την παραγωγή στα τέλη του 2022.
Η Nio εισήλθε στην Ευρώπη το 2021 μέσω της Νορβηγίας, ακολουθούμενη από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία τον Οκτώβριο του 2022. Το σχέδιο της Nio στόχευε την επέκταση σε 25 χώρες έως το 2025, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας, της Ελβετίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Στις 23 Οκτωβρίου, ο Nio εισήλθε στη Μέση Ανατολή μέσω των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και ξεκίνησε ένα νέο σχέδιο για την περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.