Η Polestar μόλις ξεκίνησε να πουλάει το μεγαλύτερο και ακριβότερο μοντέλο της, το Polestar 3, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά. Το 3, είναι ο πιο σπορ «ξάδερφος» του Volvo EX90, που μοιράζεται το «υπόστρωμά» του, αλλά διαθέτει ένα πολύ πιο επιθετικό αμάξωμα.
Για τις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, το 3, θα κατασκευάζεται στην Κίνα, αλλά αυτό που πωλείται στη Βόρεια Αμερική, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo στις ΗΠΑ, που άνοιξε το 2017, το οποίο συναρμολογεί επίσης το Volvo EX90.
Σύμφωνα με τον Anders Gustafsson, επικεφαλής της Polestar North America, «Το Polestar 3, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην επεκτεινόμενη γκάμα της μάρκας μας, ως SUV σχεδιασμένο για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, που συναρμολογείται περήφανα στη Νότια Καρολίνα και τώρα πωλείται στους πελάτες της Βόρειας Αμερικής».
Το 3 θα ενωθεί με το Polestar 2, που κατασκευάζεται στην Κίνα στη σειρά του κατασκευαστή και η επιτυχία του, είναι ζωτικής σημασίας. Δεδομένου ότι το μικρότερο 2 επιβαρύνεται τώρα με δασμολόγιο εισαγωγής 100%, η Polestar θα πρέπει είτε να αυξήσει την τιμή, είτε να καλύψει το κόστος του δασμού.
Σε κάθε περίπτωση, αναμένεται ότι οι όγκοι πωλήσεων θα μειωθούν. Είναι δύσκολοι καιροί για την Polestar στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και το Polestar 3 χρειάζεται να διαπρέψει.
Όταν μιλήσαμε με τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Polestar, Thomas Ingenlath, σχετικά με τις επιπτώσεις των νέων δασμών εισαγωγής στα κινεζικά αυτοκίνητα, μας είπε ότι «Όλες οι επιπτώσεις που έρχονται τώρα, πρέπει να τις αναλύσουμε και να δούμε τι λειτουργεί και τι όχι.
Χρειαζόμαστε περισσότερη σαφήνεια και τελικά πρέπει να γνωρίζουμε, ποιοι είναι στην πραγματικότητα οι κανόνες».
Το επόμενο μοντέλο που θα κάνει το ντεμπούτο του, το Polestar 4 (ένας αντίπαλος της Porsche Macan Electric και του Tesla Model Y), είναι ήδη σε παραγωγή στην Κίνα, αλλά θα ξεκινήσει επίσης να βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης στη Νότια Κορέα, μέσω μιας συνεργασίας με τη Renault Korea.
Είναι αυτά τα Polestar 4 κορεατικής κατασκευής, που θα εξαχθούν στην Ευρώπη, αλλά και την Αμερική. Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα, αν και η ημερομηνία μπορεί και πάλι να αναβληθεί.
Με αρχική τιμή 73.400 $, το Polestar 3 δεν είναι φθηνό. Αν θέλετε το Performance Pack των 517 ίππων που μειώνει τον χρόνο επιτάχυνσης από 0 έως 100 χλμ./ώρα στα 4,5 δευτερόλεπτα, θα χρειαστεί να πληρώσετε πάνω από 80.000 $.
Παρόλο που κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και έχει αρχική τιμή κάτω από 80.000 $, ωστόσο, το 3 δεν πληροί τις προϋποθέσεις για την ομοσπονδιακή πίστωση φόρου, καθαρών οχημάτων των 7.500 $ για τους αγοραστές.
Πιθανότατα περιέχει εξαρτήματα μπαταρίας ή κρίσιμα υλικά, που προέρχονται από την Κίνα, τα οποία το αποκλείουν. Όμως, χάρη στο «παραθυράκι της μίσθωσης», το Polestar 3 και όλα τα άλλα EV που έχουν αποκλειστεί, εξακολουθούν να λαμβάνουν την έκπτωση φόρου, εάν τα μισθώσετε.
Πηγή: insideevs.com