Τα προκαταρκτικά στοιχεία χονδρικώνπωλήσεων για τον περασμένο μήνα που δημοσιεύθηκαν από την China Passenger Car Association (CPCA), δείχνουν ότι οι πωλήσεις νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα τον Οκτώβριο, ανήλθαν σε 1,4 εκατομμύρια. Οχήματα νέας ενέργειας (NEV), είναι ο γενικός όρος, για μια ποικιλία τύπων οχημάτων, αλλά στην πράξη σημαίνει EV και PHEV. Αυτό που δείχνουν επίσης τα στοιχεία, είναι το πόσο η BYD κυριαρχεί στην αγορά.
Τα στοιχεία έδειξαν αύξηση των πωλήσεων κατά 58% από έτος σε έτος και αύξηση 14% από μήνα σε μήνα. Ωστόσο, πρέπει να τονιστεί, ότι τα στοιχεία είναι για τις χονδρικές πωλήσεις οχημάτων.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η BYD κατείχε την πρώτη θέση, αλλά οι πωλήσεις της ήταν σχεδόν πενταπλάσιες από αυτές της Geely στη δεύτερη θέση. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η BYD αντιπροσώπευε το 35,7% των συνολικών πωλήσεων, που ανέρχεται σε 1 σε κάθε 2,8 NEV που πωλούνται στην Κίνα. Η κυριαρχία είναι τόσο μεγάλη, που το CPCA έπρεπε να τροποποιήσει το γράφημα, ώστε να το κάνει ευανάγνωστο, μη εμφανίζοντας τις πωλήσεις της BYD σε κλίμακα.
Συγκεκριμένα, η Tesla έπεσε στην πέμπτη θέση πίσω από την SAIC-GM-Wuling στην τρίτη και την Changan στην τέταρτη. Η Xiaomi εκτιμάται ότι έχει περίπου 20.000 πωλήσεις, κάτι που την τοποθετεί σταθερά σε επίπεδο παρόμοιο με την Xpeng και την Nio.
BYD | 500.526 |
Geely | 108.722 |
SAIC-GM-Wuling | 96.172 |
Changan | 85.272 |
Tesla (Κίνα) | 68.280 |
Chery | 66.868 |
Li Auto | 51.443 |
ΓΑΚ Αιών | 40.052 |
Leapmotor | 38.177 |
Seres | 36.011 |
Dongfeng | 35.648 |
Great Wall | 31.972 |
Xpeng | 23.917 |
Νίο | 20.976 |
Xiaomi Auto | 20.000 |
Σαγκάη Volkswagen | 15.923 |
SAIC | 14.800 |
FAW | 12.257 |
Arcfox | 11.122 |
Hongqi | 10.219 |
IM Motors | 10.001 |
Νέτα | 8.000 |
GAC | 7.871 |
BMW | 6.527 |
Ford | 5.818 |
General Motors | 4.879 |
FAW Toyota | 4.777 |
FAW Volkswagen | 4.664 |
Jiangling | 4.220 |
JAC | 3.451 |
Jiyue Auto | 2.958 |
BAIC | 2.820 |
Nissan | 2.738 |
Dongfeng Xiaokang | 1.960 |